Kadınlara eskisi gibi adım atma hevesim kalmadı bu durum normal mi?

Hangi kadına adım atsam emek versem sonu reddedilme ile bitiyor. Sürekli çabalıyorum ama karşılığını alamıyorum üzülen taraf oluyorum. Kadınların şu zamanda hipergami isteklerinden dolayı kriterlerinin fazlaca yükseldiğini düşünüyorum. Ve artık hiçbir kadına çabalamak içimden dahi gelmiyor. Sürekli reddedilmek hevesimi arzumu aşırı kırdı. Bu psikolojiyi son zamanlarda yoğun yaşıyorum.
Kadınlara eskisi gibi adım atma hevesim kalmadı bu durum normal mi?
Cevapla