Merhaba ben evliyim 3 yaşında oğlumuz var Eşim madde kullanıyor metamfetamin. amateme gittik yatırmadılar?

Psikiyatriye gittik yine olmadı gitmedi doğru düzgün tekrar amateme götürdüm zorla ailem bilmesin dedi sesimi çıkartmadım ilaç verdiler onuda kullanmadı doğru düzgün elimden geleni yaptım sürekli konuştum dil döktüm okadar uğraştımki çok yoruldum artık defalarca cebinden düşmüş gözümle gördüm yine demedim olmuyor dedi olmuyorsa yatacaksın çocuğumuz için diyorum yoksa ayrılalım diyorum yatmam diyo çocuğumuz sana bir şey olsa Napıcak sensiz diyorum bn babam öldüğünde ne yaptıysam oda onu yapıcak diyo son kez demicem olmazsa bn kndim ayrılmayı kabul edicem oğlumuz için dedi ve sesi kokusu bakışı gülüşü bambaşka adam yine kendimde mahfoluyorum sağlıklı düşünemiyorum artık her şey ağır gelmeye başladı lütfen empati kurarak yardımcı olun eskiden 10 gün içmeden duruyordu şimdi 3.5 gün anca durabiliyor
Merhaba ben evliyim 3 yaşında oğlumuz var Eşim madde kullanıyor metamfetamin. amateme gittik yatırmadılar?
Cevapla