Eşimin uyuşturucu kullandığını ve sattığını yeni öğrendim, bebeğim varken ne yapmalıyım, boşanmalı mıyım?

Merhabalar evliliğimizin ilk zamanlarında ilk altı ayında eşim çok sakin çok iyi biriydi üstüme çok düşerdi sonra bir gün gece eşim kalkıp sigara içmeye çıktı o sıra ben 8 aylık hamileydim sonra eve girdiğinde çok kötü olduğunu söyledi başım dönüyor dedi ben de anlamadım birdenbire nasıl olabilir ambulans çağırayım dedim izin vermedi sonra dedim sen bir şey mi kullandın dedim hayır dedi tabii ki ben tepkimi koydum ama benim tepkimi bastırdı bağırarak çağırarak o gün eşim çok değişti ondan sonra hep agresif sinirli olmaya başladı. Benim istediğim iki hâlâ bile ne istersem yapar alır herkesin yanında beni över benim tanımadığım kişilere beni anlatır hâlâ öyledir ama ara ara agresifleşir ufak bir kavga ederiz kalbimi kıracak sözler söyler sonra geçenlerde bu yanında kürdan taşımaya başladı normal sandım yemekten sonra kullanıyordur diye düşündüm sonra ceketinin cebine baktığımda kağıt halinde bir şey gördüm sarı renkte ilk başta anlamadım sonra internetten araştırdığımda bunun bir madde olduğunu öğrendim ve eşime sordum güzelce cebinden bir şey buldum bu nedir dedim o da benim değil arabadan buldum dedi eşim taksici olarak çalışıyor ben de sen neden bunu aldın sende ne işi var dedim bu arada bizim çocuğumuz var yedi aylık. O da buldum aldım işte dedi benim değil dedi ben de sen kullanıyor musun dedim o da hayır tabii ki Kur'an çarpsın dedi yeminler etti. sonra aynı gün balkona sigara içmeye çıktı ve camdan sürekli içeri bakıp bir şeyler yapıyordu ben de şüphelendim gittim yanına eğer şu sigarayı dedim verdi sigaranın içinde o bulduğum sarı kağıdın bir parçası vardı hani kullanmıyordun dedim bana neden yalan söylüyorsun dedim ben sana ne yaptım dedim bunu kullanacak neye ihtiyacın var dedim o da şimdi ilk kez kullanmayı deneyeceğim dedi ben de bana yalan söylemesen hep kullanıyorsun diyerekten üstüne gittim bana üstüme gelme diye bağırdı başımdan git dedi asla bana sesini yükseltmeyen bir insan fevrileşti sonra o gün çok ağladım geldi yanıma sözler verdi bir daha elini sürmeyeceğine o günden sonra içim biraz rahattı ama yine de şüpheleniyordum sonra dün misafirliğe giderken başka bir taksici arkadaşın arabasına binip eğilerek bir şeyler yaptığını gördüm sonra kuşkulandım sonra misafirlikte ayağına bir baktım çorabına bir şey sıkıştırmış seninle bir sigara içelim mi diye dışarı çıktım ayağında ne var diye sordum o da bir şey yok dedi ver bakayım dedim o da benim değil dedi arabadan buldum dedi tekrardan birinin o parayı ediyor satacağım dedi ben de senin ne işin var ufacık çocuğun var çocuğundan utanmıyor musun dedim utanmıyorum dedi benim dil boş konuşma dedi ben de eğer sen kullanmıyorsan ben şuradan evime kavuşmayayım dedim her şey bitti dedim ben senin için bittim dedim bıktım artık dedim. şimdi ben bu adamdan ayrılırsam gidecek hiçbir yerim yok arkadaşım dahi yok cebimde param yok çalışmıyorum elimde yedi aylık çocuk var. Bu durumda lütfen bana akıl verin aklım çalışmıyor çünkü şu an asla barışmak istemiyorum şu an evde konuşmuyoruz ve bugün kadınlar günü ve ben şu an ağlıyorum. boşanırsam gidecek bir yerim yok senden boşanacağım desem bir dünya kavga da olacak annesine babasına söylesem daha da kötü olacak ne yapacağımı bilmiyorum çalıştığı taksideki arkadaşlarından alıp günde bir kere olsa kullanıyor ve bunu paraya çeviriyor ben de bunun parasını yiyeceğime taş yalarım daha iyi dedim saçma sapan konuşma diye suçluysa bile üste çıkmaya çalışıyor ben de desem agresifleşiyor hemen ben bu işin içinden nasıl çıkacağım lütfen yardımcı olun yalvarıyorum çocuğum için ne yapmam gerekiyor?

Eşimin uyuşturucu kullandığını ve sattığını yeni öğrendim, bebeğim varken ne yapmalıyım, boşanmalı mıyım?
Cevapla