Kızım uyuşturucu tedavisi görüyor çıkmak istiyor ama eşim engel oluyor napmam lazım?

Selamın aleyküm 2002 doğumlu bı kızım var 3 yıldır uyuşturucu kullanıyodu eve bağladık durmadı etmedi en son bıraktım dedi bizi canım gibi kandırdı ( özür diliyorum laflarim için bizde inandık güvendik kaç kere cuzdanımdan paralar gitti , babasının dükkanına yardım edicem diye gidip kasadan para alıyodu ) neyse o gün arkadaşımda kalcam anne diye izin aldı izin verdik gece 3 gibi eşimin telefonu çaldı polis arıyor apar topar hastaneye gittik. Kızımın uyuşturucudan kalbi durmus 9 tane o pis haplardan içmiş arka arkaya ( doktorlar bana ölmediğine şükredin dedi ) . 8 gün yoğun bakımda kaldı hastaneden çıktıktan hemen sonra ametema yatırıldı 2 aydır yatıyor yanına gidip geldikçe bana ağlıyor anne beni çıkar söz bidaha yapmiycam diye bende doktorlariyla görüşcektim çıkması için ne yapabilirim diye ama eşim evde benle kavga etti. şu tövbe tövbe ( ite ) acıma seni kandırıyor bak bana niye ağlayamıyor seni kandırıcagını bildiği için sana ağlıyor zırlıyor şuna acıma artık bırak yatsın bu millete zarar diyor. Ama kızım ağladıkça ben geceleri sabaha kadar uyuyamıyorum
Kızım uyuşturucu tedavisi görüyor çıkmak istiyor ama eşim engel oluyor napmam lazım?
Cevapla