Yıl dönümümüzde erkek arkadaşıma hediye aldım, masraf yapmasaydın dedi. Özel günlerde hediye almak masraf mı?

Arkadaşlar merhaba. Bizim bugün erkek arkadaşım ile 2. yılımız. Erkek arkadaşım saat tam 12de yıl dönümümüzü kutladı, ben de ona sürpriz yapmak için yarına randevulu çiçek sepetinden çikolata hazırlattım. Erkek arkadaşım kutlayınca ben de kutladım ve sürprizinin de yarın elinde olacağını iletmek durumunda kaldım. O da gülerek hediye niye aldın ya boşa masraf şimdi biz ne alıcaz dedi gülerek. Ben de canın sağolsun dedim o da şaka şaka masraf falan derken şaka yapıyorum sana dedi. Sizce bu şakası ağır mı biraz, yoksa ben biraz duygusal mı düşünüyorum?

Yıl dönümümüzde erkek arkadaşıma hediye aldım, masraf yapmasaydın dedi. Özel günlerde hediye almak masraf mı?
Cevapla