Aşık olduğumu düşündüğüm kız artık sevgilim ama çok yapmacık gelmeye başladı. Neden böyle oldu?

5 yıldır aynı kişiye aşıktım 18 yaşındayım arada soğumalarım oldu ama 5 yıl sonra ilişkiye başladık 7 aydır birlikteyim kız arkadaşımla ama hareketleri yapmacık gelmeye başladı. 3 hafta önce falan bana çok gıcıklaştıpımı ve sert olmaya başladığını söyledi son 2 gündür moralim gerçekten bozuk ama bir türlü anlayamamıştım sanırım hareketleri artık yapmacık gelmeye başladı kullanılıyormuş hissi olmaya başladı işin açık tabiri baya zengin bir aileden geliyorum dolayısıyla benle dolaşırken imkanları da fazla oluyor ilk başta normaldi kendim aşırı pahalı olmayan saat aldım sadece ama nasıl oldu bilmiyorum zamanla arabanı verir misin gezicez ki hiç vermedim benim dokunulmazımdır, yazın giycek bir şeyim yok alışverişe çıkalım mı veya çok lüks lüks yerlere gitmek istiyor. Evet ailem varlıklı ama yalan yok ultra şımarık bir çocuk gibi yetişmedim, esnaf lokantasında yemek yemeyi seven tanıdıkların dükkanlarına giden kendi iş yerinde durmaya seven biriyim, hadi ğniversitedeyim biraz elit gözükmek istedim ama her yerde hesap bana kalmaya başladı, gezip tozuyor gece yarısı almaya gelir misin diyor. Bu lafı derken de hakkını yiyemem gerçekten çok sevecen biri hani başka erkekle konuştuğunu görmedim, kuzenim en yakın arkadaşı ama bilmiyorum sanki beni kullanıyor. Bunları düşününce çok üzülüyorum aslında peşinden çok koştum sonra koşturdum ama bir zamanlar pamuk gibi olduğum insana karşı agrasifleştim, onunla açık açık konuşmadı imalar yapmaya çalıştım, ilişki tecrübem de yok ilk ilişkim sayılır daha önce günlük flörtleşmenin önüne geçmedim kimseyle sizce ne yapmam lazım.

Güncellemeler
+1 yıl
Herkese tek tek cevap vermeye üşendim, baya düşündüm ilk önce kademe kademe azaltıcam lüksü sonra bu durumu konuşucam hatta direkt yarın konuşabilirim bu durumu. Böyle gerçekten içten şekilde düşündüğüm zamanda gerçekten çok seviyorum eklemeyi unutmuşum yeni tanışmadım onla aslında çocukluk arkadaşım yani tanışıklığım çok çok daha eski. Evet belki çocukça ama bu güne kadar baplandığım tek kişi bitirmektense konuşmaktan yana Olcam sanırım yinede herkese teşekkür ederim :D
Güncellemeler
+1 yıl
Evett sizlerin de tahmin ettiği ancak benim kondurmak istemediğim gibi baya bir kullanılıyormuşum, çok sinirliyim çok üzgünüm ama çok da hafifledim kimsenin bana bunu yapmasına izin vermem çünkü. Neyse her detayı da anlatmak istemiyorum daha da çok sinirleniyorum ama bugün arkadaş grubundan bildiirm geldi ana ekranda mesajı olkuyamadım ama aklıma takıldı baktım normalde kolay kolay yapmam ama baktım neyse arkadaşları ile konuşurken bir yere tatile gitmek istediğini söylemiş ve kararlaştıemışlar
Aşık olduğumu düşündüğüm kız artık sevgilim ama çok yapmacık gelmeye başladı. Neden böyle oldu?
Cevapla