Sevgilim çok detaycı olduğum için benden soğuduğunu söyledi ve ayrıldık?

daha sonra kavga ettik ve ayrıldım, zaten çok sık kavga ediyorduk ve hep benim yüüzmden. neden böyle bir insanım ben nasıl daha anı yaşayan daha kaygısz bazı şeyleri görmezden gelebilecek biri olabilirim? onu gerçekten seviyodum ama artık kavga etmekten bu ilişki sırtımda yük olmuştu
Sevgilim çok detaycı olduğum için benden soğuduğunu söyledi ve ayrıldık?
Cevapla