Ufacık bebeklerinizi anneanne babaanne ya da bakıcılar eline bırakmak için bir çocuk yapıyorsunuz?

çocuk doktorunun yanında çalışıyorum şöyle bir bakıyorum da gelen çocukların neredeyse hepsi 1 yaşından küçük soruyorum annem bakıyor kaynanam bakıyor bakıcısı var madem ona buna baktıracaksınız niye çocuk yapıp duruyorsunuz yazık değil mi o ufacık çocuklara çocuk yapın diye kafanıza silah mı dayıyorlar sizin

Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk onların değil mi istediğini yapar kafasında olamayız arkadaşlar çocuk psikolojisi üzerine staj yapıyorum bütün kaynaklar diyor 4 yaşına kadar en az annenin büyütmediği çocuklar ileride karakter kişilik bozuklukları yaşıyor güvenme sorunu yaşıyor böyle bir tarzda büyüyen insanlar ileride Türkiye'nin başına geçecek ve bunun neticeleri hepimiz ilgilendirecek
Ufacık bebeklerinizi anneanne babaanne ya da bakıcılar eline bırakmak için bir çocuk yapıyorsunuz?
Cevapla