Bugün arkadaşım çocuğunu getirdi 4 aylık. Ya ne kadar tatlıydı. Öpüp kokladım. Hatta evlerine yarın gidip tekrar sevesim geldi ya. Ne olacak benim bu halim yahu ☺️
Papyonlu kıyafet de giydirmislerdi ne tatlı olmuştu ya😍


Bugün arkadaşım çocuğunu getirdi 4 aylık. Ya ne kadar tatlıydı. Öpüp kokladım. Hatta evlerine yarın gidip tekrar sevesim geldi ya. Ne olacak benim bu halim yahu ☺️
Papyonlu kıyafet de giydirmislerdi ne tatlı olmuştu ya😍


İki oğlumuz var. Yaşlar 45... Geçen yolda gidiyorduk. Önde İkiz kızlar vardı taş çatlasın 3-3.5 yaşlarında.. Saçlar tepeden iki kuyruk... Bıcır bıcır hop hop yürüyorlar... O an birbirimize baktık... Maşallah dedik. Ama bizim kafa gitti. Ay ay ay günlerce kendimize gelemedik... 🤣
Benim bebeğim var :D ondan uzak kalamıyorum aşkım benim kendini de acayip sevdiriyor😅 anne olma isteğim coşmuyor ama minik bebeğim büyümese güzel olur :D
😍ah mis gibi de kokuyorlar ❤️
Sen bir de gece gör o bebişleri çığlık çığlığa uyumak bilmiyorlar 🤣 işte o sesleri duyduğun an o istek uçup gidebilir 😁
O an düşünmedin mi peki sevimli oldukları kadar ses tonları da güzel diye 🥲
Tamam senin bebek düşünme vaktin gelmiş...
Profilini şimdi fark ettim :))
Tahmin ettim. Çocuk istediğini profilinden anlamalıydım 😄
Hayırlısı olsun inşallah 🌿
İnşallah Allah sana ikiz çocuk nasip eder de babalık duygusunu zirvede yaşarsın. Açıkçası benim öyle bir hissim şu anlık yok hazır hissetmiyorum
Cevap
8Cevap
Anne olma isteğim sadece birisine karşı duygusal yakınlık hissedince tavan yapıyor.
Hayır gelmez. ben başkalarına bakmam kendim istersem isterim ama kızım olsun istiyorum bir gün evlenirsem tabi ki de
Benim durumum daha vahim. Sürekli hamile kediler gelip beni buluyor. Üç kez doğumlarına yardımcı oldum ama her seferinde yawrularımı aldılar benden. Bahçede bile beslememe izin yok. Şimdi de bu 👇 bu dördüncü olacak. Koskoca mahallede o kadar ev varken doğuma yakın yemek isteyecek bir beni buldu. İki gündür yemeğe geliyor ve hiç gidecek gibi bir halide yok gibi ve o kadar güzel ki bende kovmaya kıyamıyorum.


Evet feci derecede
Zaten çocukları çekiyorum mıknatıs gibi
Annesinin elinde ağlıyan bebekler bana gelince susup gülmeye başlıyorlar.
Anaç da bir yapım var...
🥰Çocuklar çok güzel yaaa.
MaşâAllah. ,♥️
Benim bebek 9 aylık dışarı bi çikıyoruz tüm dikkatleri üstüne çekiyo. Hiç çocuk yapma isteğimiz yoktu ama iyi ki olmuş diyoruz şimdi çook tatlı bal bal.
Bazen o kadar tatlı çocuklar oluyor ki istiyesin geliyor ama tabiki bu tatligin arkasında yatan zorlukları düşününce vazgeciyorum herkes değerini bil diyor çocuksuz hayatın
Benden geçmiş çocuk olayıda maşallah diyeyim benim kızı gören herkeste anne baba olma isteği oluyor 😂
Bir kızım olmasını istedim hepYada bir oğlan bir kız da olur. Parklarda falan bile görünce istiyorum ama yapabilir miyim bilmiyorum
Küçük çocuk veya bebek gördüğümde annelik hevesim ortaya çıkıyor. Gözden kaybettiğimde bu duygum da derinlere gömülüyor.
Bebek görünce evet kanım kaynıyor. Yaramaz çocuk görünce ikinci cocuğu neden yapmadiğim aklıma geliyor..
Hayır yapmıyor aksine hiç istemiyorum. Zaten küçüklüğümden beri aynı düşüncedeyim çocuk dusunmuyorum. O çocuğun sorumluluğu bana fazla gelir.
Evet yapıyor. Hatta kendi bebeğim nasıl olur diye hep merak etmişimdir.
Sadece bir kişiden yapmak isterdim. Artık istemiyorum.
Eskiden yapıyordu öldü o hisler hayin karılar yüzünden
Evett kuzenimin bebeği o kadar tatlı kii evlenmeden çocuk doğurasım geliyo 🤭😂😂
Bu bende de oluyor maalesef😅 bugün 2 bebek sevdim mesela ikisi de birbirinden tatlıydı.
Ağlayan bebek görünce değil de keyifli bebek görünce evet tavan yapıyor anne olma isteği
Hem de nasııllll oyyy şu an bile tavan yaptı mis kokulularım benim ya 😍😍🥰🥰
Hem de nasıl kafayı yiyorum bir küçük kız çocuğu anneciğim diyip geziyor paytak paytak evde offf çok iyi sabah babasıyla kahvaltı hazırlayıp yatağıma getirmeleri bu gidişle yapacam birinden öyle görünüyor yaramaz çocuklara bayılırım 😌🤫
Seviyorum içim kaynıyor ama anne olma isteğine kadar dönüşmüyor
Ben bebeği olan tarafım 😀
inanılmaz artıyor, kıskanıyorum
Hemen sevesim geliyor tutamıyorum kendimi
en güzel çocuk başkasının çocuğu valla
Yo hiç istek oluşmuyor 😅
Hayır tavan yapmıyor. Ne alaka
Evet bebek gidince bu istek de kayboluyor
Yok 3. Doğurasim geliyor jsjsjsjs
Hayır tam tersi kaçma isteğim artıyor
Asla yapmıyor...
Hayır daha çok istemiyorum çocuk falan jxk
Aynen çok yüksek..
yapiyor valla ne yalan soyleyim 😄
Hiç olmuyor
İstiyoruz
Tavanı kırıp, geçiyor
Yeessssss ama önce iş
Evet istiyorum
Yapmıyor 😒
hayır
hayır
Heleki kız çocuğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?