Sevgilim eski sevgilisiyle konuşmuş, siz olsanız napardınız?

4 aydır sevgiliyiz. Benim için çok çabaladı. Ama 4 sene önceki sevgilisiyle aynı mahallede oturuyorlardı. Şimdi aynı binada oturacaklar. İyimisin diye mesaj atmış kıza. Kızla konuştum bizim aramızdaki her şey çoktan bitti 4 sene oldu dedi. Ama huzursuzum. Siz olsanız napardınız? Ben varken çok eski sevgilisiyle muhattap olması doğrumu? İyimisin diye sorması doğrumu?

Sevgilim eski sevgilisiyle konuşmuş, siz olsanız napardınız?
Cevapla