Yaş olarak büyük erkekler küçük olan kızları kardeşi olarak mı görür?

ben 20yim o 27, resmi bi yerde tanıstık ama arkadaşım gibi davrandı iki kez de abicim dedi:(( yüksek mühendismiş instadan benim bölümümü öğrenmiş geldi sordu mezun ol hemen bana cv ni geönder yanıma gel dedi

hoşlanmıştım ama kardeşi gibi gördüğü için mi böyle davranmıstır

herkese göre bana bi tık daha yakındı tek takipleşen bizdik bikaç kez omzumdan tuttu ama abi gibi mi bilmiyorum

asla 27 gibi değil esprileri falan tatlıstı büyüyünce ne olucaksın diye sordu bana 🤡 gülerek

Yaş olarak büyük erkekler küçük olan kızları kardeşi olarak mı görür?
Cevapla