ben 20yim o 27, resmi bi yerde tanıstık ama arkadaşım gibi davrandı iki kez de abicim dedi:(( yüksek mühendismiş instadan benim bölümümü öğrenmiş geldi sordu mezun ol hemen bana cv ni geönder yanıma gel dedi
hoşlanmıştım ama kardeşi gibi gördüğü için mi böyle davranmıstır
herkese göre bana bi tık daha yakındı tek takipleşen bizdik bikaç kez omzumdan tuttu ama abi gibi mi bilmiyorum
asla 27 gibi değil esprileri falan tatlıstı büyüyünce ne olucaksın diye sordu bana 🤡 gülerek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ne kardeşi ya öz kardeş misin bu kardeş ayağına çok gıcık oluyorum sanki öz kardeşiz de ona o gözle bakmam ben
ama abicim dedi bana gerçi kalabalıktı ve ciddi bi ortamdı ama beni küçük görüyo iste yas olarak belli etti
Sen aşıksan uzaklaş bu kişiden
daha görmiycem zaten ben yklaşmazsam ondan korkuyorum
Aynen
Asla bunu şiddetle Red ediyorum kardeşim ancak aynı anne babadan olandır 😉
okudun muu yazıyı yorumlar mısın kardesi gibi mi görüyor beni bi de ben minyonjm yalımdan bi tık daha küçük gösteriyorum:/
Bilmem orasını burasını ben şahsen dedim ya annemin kızına bacım kardeşim derim gerisi hikaye
Bana mesela 18 ve 20 yasindakiler cocuk gibi geliyor cunku o yaşlardan gectik ve naisl kafada olduklarini biliyoruz kisaca akillari bes karis havada gram olgunlugu olmayan bana kucuk kizlar cekici gelmiyor yasitim ya da 2 yas kucuk
iste öyle düşünür diye çekiniyorum uzak duruyorum mesela ben konsere gitmek gezmek istiycem o daha sakin bi yerde oturup kahve içmek istiycek gibi ama o da biraz çocuksu stalkladım danone yiyo spidermanli diş fırçası nevresim faln almıs paylaşmıs evde yemek yaprken patlaşmıs sürekli kızenine 3d printerla oyuncaklar yapıyor oyun oynuyo vb... hala çocuk ruhlu gibi geldi bana benim gibi
Nasibin varsa olur dene yine bi
O fiziksel olarak beğenmemiştir seni
imkansız ehehehe
O zaman yavaş yavaş yaklaşıyor. öpecek seni
Karı koca yaşı o ne kardesi
evt de bana abicim dedi iste
Yakkasimi nasıl peki sana
samimiydi yanıma geldi az da olsa sohbet ettik çok yoğun olmasına rağmen o konusturdu beni bi de konusurken kalabalıkta duymak için yüzüne çok yaklaştım o da öyle çok yakındık bikaç kez omzumdan tutup abicim dedi iste bu kadar başka bisi olmadı ama bi kız ismimi söylemiş hemen nerde oldugumu bile söylemiş kız sordu siz önceden tanısıyo muydunuz nasıl bu kdar iyi biliyor diye
Bence aklımdasın cevreden çekiniyor
cevreden çekinmesi normal çünkü orada başkan konumundaydı ama instadan yazabilir ki, arkadaşından çekindiğini düşünüyorum çünkü arkadaşı benden hoşlanmıs gibiydi ismimi söylemeden ismimi biliyordu sürekli bana göz kırptı falan
Çok iyi sende gözü var temas ediyor çıkmıyorsa kendini birde
çıkmıyorsa mı anlamadım
Seninle temastan kaçmıyor sa
temaslık bi ortam olmadı sadece yannna çağırdı omzumdan tuttu bi de konusurken çok yaklaştı o kadarcık
Senin ona ilgin nasıl ne kadar
o ortamda belli edemedim ama sizli konusmayı kestim 2 kez konusabildik samimi gibiydim ama heycandan konu açamadım :((( instadan falan ekledim storysini beğendim anlaması lazım orada onu ekleyen tek kişi benim yani
Senin ki ilgimi aşkmı cinsel istek mi ona karşı
aşkkkk
annem de bizi çok yakıstırdı normalde böyle şeyleri sevmez ama çok yakısıklı çocuk falan dedi tepkimi ölçmek için ben ıyyyh hayır dedim ama içerden ölüyom ekdmspdmhdödgdjd ben de güzelim yani aynı seviyedeyiz benden üst seviyede yakısıklılığı yokk
Anladım şanslı adam mi
ben sevdiğim için evet kezöşsmxhslsmdh yani hayatı iyi gibi duruyo sanslıdır heralde
Umarım sana ilgisi vardır ve mutlu olursunuz
Aslında ufak ufak yavşamış
bu mu yavsama
Yavaş yavaş yaklaşıyor
ama bi daha yüz yüze görüsmiycez program bitti sadece Instagram var orada da hiç yazmıyo storylere
Biraz cesur bir şey at
olmaz öyle biri değilim o da değil
Dene görürsün
imkansız
Ne hissediyorsun
onunla heves olarak değil sonsuza kadar yasamak istiyorum
Bayağı yükselmissin
ber gördüğümde hasta gibi oluyorum geçen hafta gördükten sonra yemek bile yiyemedim şu an daha iyiyim ama daha göremezsem diye kalbim acıyo, ilkkez aşık oldum galiba
Gel konuşalım
Evet
Kimsenin iç dunyasini bilemiyoruz
doğru ama yorum yapılabilir belki diye
Bazıları sadece kardeşim için bile böyle yapıyor. Evli olan oluyor sevgilisi olan oluyor, genç saf diyor sonra ilginç bir ilişki oluyor. Temkinli olmak lazım insanlara karşı gördüğü her güzel kıza da aynısını yapıyorsa herkese yürüyor demek
yok herkese aynı değildi bi kız beni sormus hemen nerde oldugumu bile söylemis kız siz nerden tanısıyosunuz diye kıskandı bi tık
seni sormuşsa tabi ki temkinli olmak gerek her neyse :) insan yaşayarak öğreniyor en iyi yaşamaya devam et ama bu hoşlantiyi içinde büyütüp sahte bir aşka dönüştürme mutsuzluk seni bırakmaz yoksa
evt ama yaşayacağımız bi şey kalmadı yüz yüze göremiycem onu sadece instadan yazabilirm onda da samimi olmazsa kısa keserse diye korkuyorum
Sen peşine düşme o yazar bir niyeti varsa
yazmıyo ama hatta sanırım arkadaşı benden hoşlanıyo off iki kişiler diğeri sürekli bana tek göz kırptı falan daha samimiydi dün de ben ikisinin oldugu storyi beğendim yanlıslıkla hemen silip çocugu etiketleyip paylaşmıs
ya arkadaşı yüzünden uzak durursa offffff
Benden başka yorum yok
Ayarlamak senin elinde
nasıll yapıcam ki yüz yüze son kez görüstük dün
Numarasını aldınmı
numarası vardı zaten ama wp grubundan aldım bikaç kez de iş ile ilgili yanıma gelir misin diye mesaj attım geliyorum yazdı o kadar
İsmiylemi hitap ediyorsun
tepki almamak için öyle demiştir yaş farkı çok yok
evt ailem de o ortamdaydı kalabalıktı belki oyuzdendir ama hoşlansaydı belli ederdi :/ canım da dedi bi kez o kdar
yooo
okuduysan eğer sence beni kardesi gibi mi görüyor?
sanmam
peki instadan yazmalı mıyım sence ne yapmalıyım yüz yüze karşılaşmıycaz bi daha bitt program
o yazsın ya
yaz gitsin
Hayır tabiki küçük kızları yemek ister her yerini
Konuya göre
Belki kardeşi gibi görüyor olabilir
Evet dogru