Eşime kızgınım ve konuşmuyorum artık içimden de gelmiyor zaten. Haksız mıyım? Siz olsanız ne yaparsınız? ?

  • Bugün eşimin annesi ile telefonda konuştuk. Annesi ile yanlış anlama oldu.. Eşimin durumu yanlış izah edip ortalığı karıştırdığını söyledim falan derken laf lafa geldi kaynanam bana eşimin son 9 aydır kaynanamin alttan al demeleri ile kaynanamin zoruyla evliliğimizi yürüttüğünü söyledi. Bende eşime dönüp öyle mi duyuyor musun? Peki madem öyle al eşyalarını çek git benimle zaman kaybetme dedim. Eşim sinirlendi bozuldu ama bana kızıp bagirmadi. Annesine de dedim yarın davayı açsın oğlun herkes yoluna diye.. Annesi hemen geri vites yaptı. Eşime kızgınım ve konuşmuyorum artık içimden de gelmiyor zaten. Haksız mıyım? Siz olsanız ne yaparsınız?
Eşime kızgınım ve konuşmuyorum artık içimden de gelmiyor zaten. Haksız mıyım? Siz olsanız ne yaparsınız? ?
Cevapla