Ruh eşimizi bulamadık Artık Kabul Edelim mi Yenildiğimizi?

Ruh eşini bulan evleniyor seviliyor değer goruyor..

Bız bulamadık arkadaşlar

Ben bulamadım.. benim gibilere Üzülüyorum

Yıllarca aşk istedik kızlar evimin direği olsun kocam diyeyim kalbim diyeyim dediler

Erkekler masum bir sevgi anlayış eş olmayı beklediler..

Ben de bekledim yaş 30 oldu. Kimse yok hayatımda. Hayatımda olmak isteyen de yok bı iki kişi sanaldan konuştuğum var onlar istediler ben beğenmedim.

Evlilik mecburi olmamalı ki.. bulamadım kimseyi evleniyim dememeli.

Hayallerimi yaşamak istyorum artık

Hocaya bile gittim ama olmadı..

Ruh eşimizi bulamadık Artık Kabul Edelim mi Yenildiğimizi?
Cevapla