Eski erkek arkadaşımla yeniden barıştık, onla ayrıyken olan sevgilimi çok kafaya takıyor. Neden böyle yapıyor?

Ama ondan ayrıyken benim başka bi sevgilim daha oldu. Bunu çok kafaya takıyor. Ve üzülüyor. Sürekli onla mutlu muydun seni öptü mü beraber neler yaptınız deyip duruyor. Ne yapmalıyım
Eski erkek arkadaşımla yeniden barıştık, onla ayrıyken olan sevgilimi çok kafaya takıyor. Neden böyle yapıyor?
Cevapla