Dışarıdaki tüm insanlar neden sevgili ya bıktım görmekten?

Herkes ben evlenmedim diyor, sevgilim yok diyor. Yalan mi bunlar? Bir alışverişe gidiyorum acaba tek kadın böyle giden var mı diye bakıyorum çok az. Herkes el herkes el ele. Nasil birsey bu ya? Bizim de canımız çekiyor burada?
Dışarıdaki tüm insanlar neden sevgili ya bıktım görmekten?
Cevapla