Herkes mutlu iliskiler ve arkadasliklar yasarken sorun neden bende, beni neden kimse sevmiyor?

Son 4 yıldır çevremde kimse kalmadı akrabalar, komşular bize düşman oldu instagramdan fotoğraf paylaşıyorum kimse beğenmiyor kendimi ezik gibi hissediyorum maddi durumum kötü annem babam ayrı 27 yaşındayım ve şu an işsizim evlilik düşünüyorum ama karşıma benim istediğim gibi biri çıkmıyor hiç sevgilim olmadı tanıştığım kişiler oldu ama sevgili boyutuna gelmedi ben ayrıldım biri gözü dışarıda, diğeri bencil, kaba, ilgisiz, cimri biriydi kendimi çok yalnız hissediyorum babam olacak şahısla 5 yıldır konuşmuyoruz çünkü bir tane hayat kadını gibi biriyle evlendi bizi sildi kimsesiz gibiyim elin oğlu bile çıksa anam babam sevmemiş başkası neden sevsin beni bazen yaşama hevesim olmuyor çirkin bir kız değilim kendi halinde kimseye zararı olmayan eğlenmesini bilen ciddi, sert, bazen sempatik ve neşeli biriyim sadece çok takıntılı ve çabuk sinirleniyorum
Herkes mutlu iliskiler ve arkadasliklar yasarken sorun neden bende, beni neden kimse sevmiyor?
Cevapla