Yaşım gereği ailem evlen diye baskı yapıyor ama konuştuğum kimse yok. Hayatıma birini almak için ne yapmalıyım?

Güzel bir işim var üst düzey yöneticiyim ama konuştuğum kimse yok yalnızlıktan sıkıldım yaşım gereği ailem psikolojik baskı uyguluyor evlen diye ne yapmam lazım hayatımda biri yok ve hiçkimseyle konuşmuyorum
Dipnot : bakımsız değilim ve standartların üzerinde güzelim
Yaşım gereği ailem evlen diye baskı yapıyor ama konuştuğum kimse yok. Hayatıma birini almak için ne yapmalıyım?
Cevapla