Sevgilisi olan arkadaşlarım bana hava atıyor artık sinir oluyorum, ne yapmalıyım?

Uzun süredir ilişkim yok ve bu biraz bilinçli çünkü içimin aldığı biriyle rastlaşmadım. Çok teklif eden bisiler yapmaya çalışan erkek de oldu gene içim almadı. Bir yandan da hayatımda illa sevgiliden ziyade bisiler hissettiğim heyecan paylaştığım biri olsun isterdim. Neyse, çevremde sevgilisi olan arkadaşlarım bana hava atıyor sürekli sevgililerinin olduğunu vurguluyorlar görgüsüz gibi. Bi kahve içmeye bile çağıramaz olduk bi şekilde gene sevgililerini bahane edip kalkıyorlar. Sanki hayattaki tek başarıları gibi davranıyorlar ve bunu bana yapma sebepleri onların beni onlardan daha güzel görmelerine rağmen sevgilisi olanların onlar olması. Yani ego tatmini yapıyorlar, güzel ama sevgilisi yok bizim var diye. Ben sevgiliden ziyade dediğim gibi bi heyecan istiyorum kalbimde. Artık bunlar rahatsız ediyor ne yapmalıyım?

Sevgilisi olan arkadaşlarım bana hava atıyor artık sinir oluyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla