Kızlara eskisi gibi hoşlanma aşırı beğenme duygusu oluşmuyor nasıl bir şey bu?

Sorudan ziyade içimi dökmek istiyorum. Birçok kızla flörtleştim sohbet ettim sevgililerim falan oldu. Terkettim terkedildim her duyguyu yaşadım sanırım bu yüzden bir kızı hoş bulamıyorum artık yani manken gibi olsun eh işte diyorum. Eskisi gibi kızları tınlamıyorum umrumda da olmuyor ama bu huyumdna nefret etmeye başladım nasıl düzelicem ya
Kızlara eskisi gibi hoşlanma aşırı beğenme duygusu oluşmuyor nasıl bir şey bu?
Cevapla