Aşk İlişkileri İnternetten tanıştığınız bir insanla görüntülü konuşur musunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Karşınızdaki insanı daha iyi tanımak adına, onunla canlı bir görüntülü konuşma başlatır mısınız? İnternetten tanıştığınız bir insanla görüntülü konuşur musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Evet konuşurum 0 0 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Konuşurum. Bilinmezlikler, acabalar bana göre değildir. 0 0 Yorumla
Sanal_Adam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kimlik doğrulama yapıyorum görüntülü görüşüp 😅 kimseye güven olmuyor 0 0 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Konuşurum... İnternetten tanışılan insanlara güven olmuyor, bu sitede bunu daha iyi anladım 0 0 Yorumla
PYSCHO777 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 37% +1 yıl Görüntülü konuşmadan nefret ederim yazı yazarak ve ya görüşmek direk benim için daha mantıklı 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı. Görüşmek isterim ama görüntülü konuşmayı sevmiyorum kasıyor beni 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Konuşurum ama direk buluşmayı tercih ederim mümkünse 1 1 Yorumla tekbaşınakovboy +1 yıl en mantıklısın bende senin gibi düşünüyorum Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Ay yok ben korkarım 😂 0 0 Yorumla
27Barem27 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Tanıştıysan konuşursun. İletişim aracı neticede. 0 0 Yorumla
BubiiBubii Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Olabilir 0 0 Yorumla
Gizoooooo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı. evett 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet konuşurum
Konuşurum. Bilinmezlikler, acabalar bana göre değildir.
Kimlik doğrulama yapıyorum görüntülü görüşüp 😅 kimseye güven olmuyor
Konuşurum... İnternetten tanışılan insanlara güven olmuyor, bu sitede bunu daha iyi anladım
Görüntülü konuşmadan nefret ederim yazı yazarak ve ya görüşmek direk benim için daha mantıklı
Görüşmek isterim ama görüntülü konuşmayı sevmiyorum kasıyor beni
Evet konuşurum
Gorusmem korkarim ben 😳
Konuşurum ama direk buluşmayı tercih ederim mümkünse
en mantıklısın bende senin gibi düşünüyorum
Ay yok ben korkarım 😂
Evet görüştuklerim oldu
Tanıştıysan konuşursun. İletişim aracı neticede.
Ne kadar süre konuştuğumuza bağlı
Evet konuşurum
Hayır
Konuşurum tabi
Olabilir
evett
Yanii