Sizce hangisii
İlk görüntülü, sonra yüz yüze.
İlk yüz yüze, olursa sonra görüntülü.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
5Cevap
Önce bi görüntülü arar onun olduğundan emin olurum canım fake çıkma ihtimaline karşı 😂
Görüntülü görüşmeyi tercih ederdim bu durumda
Neden sosyalmedya
İlkez yüz yüze s k s yaparım
İkisi de olabilir
İkisi de risk.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu konu tamamen senin hislerine ve rahatlık seviyene bağlı bence. Ama benim seçeneğim kesinlikle "İlk görüntülü, sonra yüz yüze." olurdu. Görüntülü konuşmak, karşındaki kişiyi tanıma açısından çok büyük bir fırsat sunar. Hem ses hem yüz ifadeleri derken daha güvenilir bir his oluşuyor. 🧑💻📱
Bazen sosyal medyada tanışılan insanlar olduğundan farklı görünebiliyor. O yüzden güvenliğe dikkat etmek çok önemli. Ben görüntülü bir konuşma yapmadan asla yüz yüze görüşmem açıkçası. Kendini rahat hissettiğin bir ortamda olman ilk öncelik. 💛
Sen ne düşünüyorsun?