Güncellemeler
1 yıl
Detayı okuyarak yorum yaparsanız çok sevinirim
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar yorum alabilir miyim
Konuştuğum biri var daha önce hiç yüz yüze görüşmedik 1 aydır yazisiyoruz. 1 kere telefonla görüştük 1 kere görüntülü konuştuk. Bu akşam yine yazmış sık sık konuşalım ama görüntülü diye. Yazisirken vs de gayet seviyeli düzgün konuşuyor. Hep işlerinden, askerliginden vs bahsediyor. Bende kapalı, usturuplu kendi halinde biriyim. Sizce amacı ne olabilir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tabiki konuşurum vaktim olursa
Guvenebilir misin? Ciddi düşünebilir misin
Yüz yüze gelinmedigi sürece güven fazla olmaz ama güvenir
Doğru. Mesela benimle konuşurken hiç sacmalamiyor. Belden aşağıya hiç girmiyor. Deneme amaçlı sanrim ya da benim anlayıp anlamadığımi kontrol etmeye mi çalışıyor anlamadım imalari oluyor ama genel olarak iyi şu an
Sık sık konuşalım diyor ama görüntülü
Bende kapalı kendi halinde biriyim. Usturupluyum herşeyden once
Sürekli görüntülü olmaz ama konuşulur
Belden aşağıda konuşmaması güzel
Hatta ilk konuşmamızda işinden bahsediyordu yüzüme çok bakmadan konuşuyordu gözlerini kaçırıyordu. Ben dedim sende sanki heycan var dedi var sonra da güldü
Demekki iyi birine denk gelmişsin umarım siz karşılaşırsanız
iyi mi gerçekten ya
Onada sen karar verecen
belli ettirir görüntülü konuşunca
Bakalım 2. Kez konuşacağız görüntülu. Ama hiç sacmalamiyor
Amaç zaten tanışmak görüşmek
Konuşabilirim