Daha önce yüz yüze gelmediğiniz biriyle görüntülü konuşur musunuz?

Konuştuğum biri var daha önce hiç yüz yüze görüşmedik 1 aydır yazisiyoruz. 1 kere telefonla görüştük 1 kere görüntülü konuştuk. Bu akşam yine yazmış sık sık konuşalım ama görüntülü diye. Yazisirken vs de gayet seviyeli düzgün konuşuyor. Hep işlerinden, askerliginden vs bahsediyor. Bende kapalı, usturuplu kendi halinde biriyim. Sizce amacı ne olabilir?

Güncellemeler
1 yıl
Detayı okuyarak yorum yaparsanız çok sevinirim
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar yorum alabilir miyim
Daha önce yüz yüze gelmediğiniz biriyle görüntülü konuşur musunuz?
Cevapla