İnternetten konuştuğunuz insanlarla buluşuyor musunuz?

Ben instagramdan veya buradan konuştuğum kimseyle buluşmuyorum. Şehrimin sayfasından bir yorum yaptım o yorumlardan biriyle ekleştik adam 60 yaşında babam yaşında bana sarkıntılık vs de yapmıyor. Muhabbet ettik öyle biraz. Abi bana telefon numarasını verdi. Ararsan dedi emekli kahvesi içiririm dedi. Bana ustam falan diyor. Buluşmaktan bahsetti. Buluşmak dediysem de öyle milletin anladığı gibi değil. Babamdan büyük kendisi. Ben de nezaketen sağ ol abi falan dedim. (Aslında amca demem lazım da amca dememe alınabilir diye abi dedim) Normalde flörtöz yazan yaşıtım erkeklerle buluşmuyorum ben. Ama sosyal medyadan falan ekleşip de konuştuğum insanla buluşmak içimden gelmiyor. En samimi sohbet onlarla oluyor (yaşıtım/yaşıma yakın olanlarla) ama yine de buluşmuyorum. Siz de böyle misiniz?

Buluşuyorum
Buluşmuyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnternetten konuştuğunuz insanlarla buluşuyor musunuz?
Cevapla