Geçmişte 3 yıllık bir ilişkim olduğunu anlatınca kocam ağladı. Anlatmam yanlış mı olmuş?

Geçmişte 3 yıllık bı ilişkim olduğunu anlatınca kocam ağladı. Anlatmam yanlış mı olmuş?
Güncellemeler
+1 yıl
Geçmişte derken yani biz sevgili nişanlı tanışık değilken. İhanet gibi bı durum söz konusu değil.
Geçmişte 3 yıllık bir ilişkim olduğunu anlatınca kocam ağladı. Anlatmam yanlış mı olmuş?
Cevapla