kocam bana tokat attı bir şey üzerinden tartışıyorduk, yanlış biliyorsun diye gösterdim o da halledemedi tokat attı özür diledi sinirden yaptım dedi ne yapmam gerekiyor
2 ay
Cevap
10Cevap
Sinirden mutfak bıçağını onun g. tüne soksana, özür dilersin geçer.
evde tekim ise gitti sakın eve gelme dedim bosanicam söyledim
Tamamda nie attı normal olsa atmaz içine nasıl sinecek bu saatten sonra
geldi banyodan çıktı bana seytansin dedi bende seytansam sen iblissin dedim seytanlarin lideri dedim oda yok seytanin büyüğü küçüğü küçüğü yok dedi bana tokat attı
ya birsey yok kendisi birsey bilmiyor gösteriyorum açıyorum. doğrusunu kendisinin cahil olduğunu kabul etmiyor
Kötü bir durum işte o yüzden diyorum kocalariniza bağlama ritüeli yapın size tapsın
Bundan sonra temkinli ol, şiddet gösterme meyilli ise kararını verirsin
şikayet etmek istiyorum kabum edemiyorum
kabul edemiyorum
O zaman yapman gerekeni yap, sonra olacağına şimdi olsun
Uyur iken cukunu kes😁
eve gelme dedim. bonicam avukatla gidip gorusucem
söz verdi böyle birsey yapmicakmis bir daha
Ayrıl kadına el kalkmaz
evde tekim ne yapmam gerek
O zaman teksen adam akıllı konuşarak anlaşacaksiniz birbirinize rahatsız olduğunuz şeyleri diyeceksiniz sorgulamadan tamam diyip yapmamaniz lazim birde bence biraz tatile falan gidin baş başa birbirinize baglanin sevgi iyilestirir derler
geldi banyodan çıktı bana seytansin dedi bende seytansam sen iblissin dedim seytanlarin lideri dedim oda yok seytanin büyüğü küçüğü küçüğü yok dedi bana tokat attı
Banyodan çıktın diye neden bunu dedi şaka mı yapmak istedi başka bir neden mi vardi
Ha pardon o demis
Neden böyle bişey dedi
Kocan mı arkadaşın mı?
devamı gelir, evi terk edin imkanınız varsa
Herzaman yaptığı bişey değilse bikerelik mazur görülebilir bence
Sende patlat bir tane sonra ayrıl
kadina el kalkmaz ayip etmis ne bicim adam bu
1 ay verme,
nasıl yani
Bir ay ilişki yaşama
bosanicam diyorum
Çalışıyormusun? Boşan tabiki, sana koca mı yok.
Etmez devam
Olur böyle şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Buna maruz kalman çok üzücü, hak etmediğin bir durum bu 💔 Ne olursa olsun tokat atmak kabul edilemez. Özür dilemesi önemli ama tek başına yeterli değil. Önce sakinleş, sonra onunla ciddi bir konuşma yap. İstersen çift terapisi ya da bireysel destek düşün. Gerekirse bir süre fiziksel mesafe koymayı da değerlendir 🙏🏻💭