33 yaşında boşanmış çocuklu adama bağlandım, bir anda soğudu ve koptu, bu ilişkiyi neden bitirdi?

22 yaşındayım yakında 23 olacağım. 33 yaşında bir adamla tanıştım. Buradan tanıştık. Evlenip ayrılmış, 5 yaşında kızı var, velayeti onda, o bakıyor. Ben onu bir soruda görüp istek atmıştım sonra takipleşmeye başlamıştık. Ben sorularına cevap yazıyordum, onlarda bile uzun uzun konuşuyorduk. Sonra kendisi mesaj attı bana ilk. Konuşmaya başladık 30 Ocak'ta. Aramızda kendiliğinden bir kimya gelişti. Her gün her gece sabaha kadar konuşuyorduk. Birbirimizin dijital günlüğü gibiydik. Ailesinden bahsediyordu bana, kızından bahsediyordu. Kızının fotoğraflarını atıyordu. Ben de ona kendi ailemden, okuduğum bölümden bahsediyordum. Arada bir sürtüşüyorduk ama sonra barışıyorduk. Pazar gecesi de sabaha kadar konuştuk. Pazartesi sabahı en son ben yazmıştım mesaj. Pazartesi öğlen siteye girip bir kızın sorusuna cevap yazıp benim mesajıma cevap vermemişti, ben de sinirlendim sildim mesajları. Bugüne kadar da girmedim siteye. Bugün öğlen hesabı aktifti ve kapak fotoğrafında Türklükle ilgili bir şey vardı. Onu kaldırmış, “Benim için bir şeylerin son raddesi hep tepkisizlik olur.” sözünü kapak fotoğrafı yapmış, hesabını kapatmış bir anda. Beni de takipten çıkartmış. Neden durduk yere böyle yaptı? Ağlamaktan yaş kalmadı artık gözümde. Her şeyde aklıma o geliyor. O yokken hiçbir şeyin, yaşamın anlamı yok gibi geliyor. Geçen hafta bu akşam mesela duş almıştım saçımı kurutamam geç oldu demiştim yine de kurut demişti sabaha kadar konuşmuştuk. Şimdi yine aynı pijama takımları var üstümde. Hiç iyi hissetmiyorum kendimi. Ne önerirsiniz?

33 yaşında boşanmış çocuklu adama bağlandım, bir anda soğudu ve koptu, bu ilişkiyi neden bitirdi?
Cevapla