Öğretim görevlisine aşık oldum. Sanırım aşık olduğumu anlamış bana tavır yapıyor. Sizce evlenme olasılığımız ne?

Öğretim görevlisine aşık oldum, kariyerinde çok başarılı. Sanırım aşık olduğumu anlamış bana tavır yapıyor. Sizce evlenme olasılığımız ne?

Onu görünce bayılacak gibi oluyorum heyecandan, söyleyeceklerimi unutuyorum, gözlerinin içine bakıyorum yalnızca... Aşırı seviyorum ama beni kendinden uzak tutmaya çalışıyor, aramızda 15 yaş var sizce ne yaparsam bu ilişki olur?
Öğretim görevlisine aşık oldum. Sanırım aşık olduğumu anlamış bana tavır yapıyor. Sizce evlenme olasılığımız ne?
Cevapla