Sevgilimle 1 buçuk aydr ayrıyız şu an bi ilişkisi var ama ben onu unutamıyorum son kez buluşup içimde bitirmek istiyorum onu sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilimle 1 buçuk aydır ayrıyız. Ayrılan taraf bendim. O da sanki bunu bekliyomuş gibi haftasına gitti birini buldu. Pazar günü de numaramı silmiş ben de onu sildim. Ama onu çkaramyorum aklmdan yaptklarına rağmen virüs gibi yayldı aklıma bu durumdan dolayı günlük hayatıma da devam edemiyorum. Son noktayı koymak için tamamen unutmak için buluşmalı mym sizce. İlk kez böyle bişey yapmayı düşündüm. Çok gurursuzca Allhm neler düşünüyorum. Sizce napaym aynı iş yerindeyiz bi de?
Sevgilimle 1 buçuk aydr ayrıyız şu an bi ilişkisi var ama ben onu unutamıyorum son kez buluşup içimde bitirmek istiyorum onu sizce?
Cevapla