Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilimle 1 buçuk aydır ayrıyız. Ayrılan taraf bendim. O da sanki bunu bekliyomuş gibi haftasına gitti birini buldu. Pazar günü de numaramı silmiş ben de onu sildim. Ama onu çkaramyorum aklmdan yaptklarına rağmen virüs gibi yayldı aklıma bu durumdan dolayı günlük hayatıma da devam edemiyorum. Son noktayı koymak için tamamen unutmak için buluşmalı mym sizce. İlk kez böyle bişey yapmayı düşündüm. Çok gurursuzca Allhm neler düşünüyorum. Sizce napaym aynı iş yerindeyiz bi de?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ve hala sevgilim diyor 🤭🤭
Salla gitsin önüne bak
Hastasına birini bulamaz. O zaten varmış
Yeminler etti de ben pek yemedim tabi ayrıca bi ihtimal biz ayrıldktan sonra bile olsa bu da aldatmaya girer bence ilişkilerde yazılı olmayan kuraldr bu.. insann biraz yaşananlara karşı tarafa kendine saygısı olur bir haftada bütün duygular bitti. Başka birine duygu besleyebildi yani. Bunun kalbi otomatik kapımı önüne gelene açılıyo
Aynen öyle biriymiş. Böyle birinden kurtulduğuna dua et. Emin ol ilk huzursuz hissettiği anda sana dönecek. Hayatını onu beklemekle mahvetme. Sende bul birini yap profil görsün kim daha mutlu
Valla o kadar istiyorum ki ama ona nispet olsun diye önüme gelenle değil. Düzgün birini istiyorum gerçekten beni seven bana değer veren
İnşallah düzgün biriyle çok mutlu olursun. Kim ne hakediyorsa onu yaşasın gerçekten. Ben hala ağlıyorum onun için. Bir sürü kızı takip etti hemen ilişkisi yok yazdı ne kadar meraklıymış. Canım okadar yanıyor ki.
Çok sağol inşallah sen de çok mutlu olursun değmiyo gerçekten. Ama insanın elinde değil işte ben de çok ağladım. Bazen duygulanıyorum yine gözlerim doluyo. Ama artık ağlamıyorum o ağlasın bundan sonra. Seni o kadar iyi anlyorum ki benim de çok canm yandı son 3 aydr çok ağır depresyon geçirdim. O kadar canım acıyodu ki o acı bitsin diye öleyim istedim. Dayanılmyodu çünkü şu an nişanlı.. biraz önce nişanlsyla fotosunu gördüm o kadar mutlu ki. Yine kötü oldum ama ilk zamanlarki gibi değil. Allah bu ızdırabı içimden silsin onu kalbimden beynimden.. bi de ona kalpten ah ettim. Rabbim o ahımın tuttuğunu göstersin bana tez zamanda.
Öyle bir tutuyor ki o ah. Birebir yaşadım. Bakma resimlerine baktıkça kötü olursun. Sende resim çek paylaş kimle olduğunu belli etme o düşünsün. Evlenince geçer o mutluluğu 😁
Sen mi ah etmiştin? Yok bakmycam zaten ne zamandr bakmyodum. Artık kendi yoluma bakmam lazım. Bi yerde kalbi kırık bi kadın bırakıyolarsa beter olsunlar ahım bulsun onu tutsun tez zamanda bende göreyim
Evet ben etmiştim beter oldu döndü ama kabul ederek yanlış yaptım şimdi beni darma duman etti. Sakın seninle iletişimde olmasına izin verme. Çok benzer şeyler yaşadım. İlk ayrılığımız çok benzerdi seninkiyle. Affetmemek gerekiyormuş
Evet kesinlikle zaten affedemem ki.. asla olmaz asla onca yaptklarndan sonra.. çünkü bi insan ne olursa olsun değişmez
İçimde derken
Bitmiyo yani sürekli aklmda buluşup vedalaşamadk çünkü
Daha kötü olur
Buluşmandaki amaç ne
Kesinlikle ona geri dönmek değil ya da bana geri dònsün değil. Ne ben kabul edebilirim onu artık ne de o beni affeder. Sadece noktalamak son noktayı koymak benim de önüme bakabilmem için. Çünkü hayatıma devam edemiyorum
Bitmiş zaten