Seçme şansiniz olsa hangisini seçerdiniz?
Rus.
Türk.
Azeri.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Genelleme yaparak Rus kızı seçeneğini seçtim lakin bu doğrudan birincil tercihim demek değildir sadece sosyokültürel yapılarının daha oturmuş olmasından dolayı tercih edebilirdim ancak listede olmasa da bence Amerikan veya Norveç'li bir kız da benzer şekilde birinde gelişmiş sosyokültürel, sosyoekonomik ve güvene dayalı yapıdan dolayı, diğerinde ise öncekindekilere ek olarak gelişmiş bir sosyal devlet anlayışının olmasından dolayı ruslardan önce gelirdi. Bunlar birleşince kişilerin ilişkilerindeki davranışları direkt etkiliyor.
Rus'u tek geçerim. Cesur, sadık ve kararlı olurlar. Yatakta da erkeğini herhalükarda mutlu etmesin bilirler.
Ruhlar da güzel ama, Türk kızımızın tadı da tuzu da bambaşka. Dünya da eşi yok
Ruslar daha seksi ama çok açık giyinen kızlarla evlenmem o yüzden Türk kızı
Hiç biri hocam.. Hepsi para düşkünü
1. Görsel ama türk kızı olarak 😄
Azeri 😂
Rus derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?