harika bir söz ve yüzde yüz doğru. ama edebiyat öğtretmeni olarak acıklayayım:içinde bulunduğunuz sartlar dolayısıyla birlikte olmanızın imkansız olduğu biri için artık su saatten sonra caba sarfetmeye de gerek yoktur. yani zaten treni kaçırdın ve daha da o trene binemeyeceksin ne diye arkasından koşacaksın. beyhude bir caba olur koşsanda
İnsan aşkını itiraf etmekte gecikir ancak kararını verdiğinde bir bakar ki bir başkasıyla beraber... Bu durumun üzüntüsünden bir başkasına daha aşık olamayacağını düşünür...
En İyi Cevaplar