Eşinizin “İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez” cümlesini beğendiğini görseniz ne düşünürsünüz?

Merhaba arkadaşlar 1 yıllık evliyim, 20günlük çocuğum var. Eşim ben 8aylık hamileyken instagramda şu yazıları beğenmiş: “İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez.” Ve “İlk gençlik aşkı peri masalı gibiymiş, saçma bir nedenden bitermiş...” Doğumuma üç gün kala gördüm, geçmişteki üç yıl süren ilk ilişkisini unutamadığını düşündüm, çok etkilendim çok ağladım. Aradan kaç gün geçti hala aklıma her geldiğinde ağlıyorum. Boşanmayı bile düşündüm. Acaba şu süreçte hormonlarım değiştiği için mi çok etkilendim, yoksa sizce de ayrılık sebebi mi? Sizde ne düşündürdü bu cümleler?
Eşinizin “İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez” cümlesini beğendiğini görseniz ne düşünürsünüz?
Cevapla