Biriyle yaşanılanlar hala üzüyorsa onu unutamadığımız anlamına mı geliyor?

Eski flörtüm vardı çok aşıktım ona ama karaktersizdi maalesef, birçok kızla flört ettiğini öğrenince iletişimi kestim. Aradan baya zaman geçti, ben onu aştigimi düşünüyordum. Bugün bir arkadaşımın zamanında onunla bisiler yaşadıgini, flortumun açıldığını öğrendim. Güldüm geçtim ama içim burkuldu sonra kötü hissettim. Acaba unutamadım mı diye şüpheye düştüm

Biriyle yaşanılanlar hala üzüyorsa onu unutamadığımız anlamına mı geliyor?
Cevapla