Buradaki hesabı kapalı görünüyor instagram kullanmıyorum demişti ama doğru mu söyledi bilmiyorum 🤔😔








Kibarlığı mest etmiş seni. Sana ulaşmak isterse geri gelir ulaşır merak etme.
Konuşmak istemediği açıkça belli aslında...
Böyle kestirip atması normal mi sence? Yani sonuçta evlenme teklifi falan etmedim
Normal değil ama konuşmak istemediği ortada bence o yüzden çok da ciddiye alma diyorum
Almayayım dedikçe aklıma düşmez umarım instagramınıda bulamadım zaten keşke önce numarasını sorsaydım 😂
Ahahaha Instagram hesabını olsa dahi vermeyen insan numarasını hiç vermezdi:)) hemen çıkar aklından 😅
Nerede yaşıyorsun yerine sorsam verirdi belki ya benimkisi de bir umut işte 😅
Cevap
11Cevap
Demek mi ulaşmamı istemiyor, ulaşmaya çalışmam ben de
Ok buna bir diyeceğim yok sadece daha yakından tanımak istemiştim ve ilk defa böyle yaklaşana denk geldim merak etmem bir tek bana mı normal geliyor
demek ki* yazamamışım :D yani normal merak ediyor olabilirsin ama biraz olsun o da seni merak etseydi şu an seninle aynı durumda olurdu
Şu an erkek milleti değil mi hepsi aynı demeyi o kadar çok isterdim ki 😂 ulaşmanı hadi bunu da ben düzelttim
Yok bak cümlenin o kısmı doğruydu :D aradan haftalar veya aylar geçtikten sonra gelir, benim gözüm zaten hep senin üstündeydi der hatta şaşırırsın oha bunu da mı gördün biliyorsun falan diye ve her şey düzelecek sanar; erkek milleti işte.
Deme öyle ya yeterki kucağında çocukla çıkıp gelmesin ben ona da razıyım aylar geçince gelemiyormuş onu bugün öğrendim daha neler öğreneceğiz kim bilir 😅
Tövbe de :D noluyooo şu an konu ellerimden kayıp gidiyor djdjsk
Kimseye ikinci şansı vermeyeceğim için kimseye ulaşmak istemezdim ben. çünkü giden gitmiştir gitti ile kalsın
Bir erkeğe karşı bu kadar yardımsever olmazlar 🚬 kızlara da kırk takla atarlar djjff
Tercihinin o yönde olduğunu zannetmiyorum ya hevesim kursağımda kaldığı için meraktan kuduruyorum 😅
Adam beni bi sal dermiş gibi kaçamak yazmış bence ama sen bilirsin
Tamamda sıkboğaz etmedim bile
Mesajlarından öyle anlaşılıyo
O kimse görüşmek istememesi rağmen bu ısrar niye anlamadım. İyiliğini yapmış karşılıksız ve kaybolmuş.
Böyle pat diye kaybolacağını nerden bileyim ısrar etmedim ayrıca
Kacamak yanitlar vermis konusmak istemiyo
Konuşmak istemese neden cevap yazsın ki?
Kibarlik olsun diye kirmamak icin yani ben buradan anladım kisa kesmis
Yani onu ben de düşündüm ama sebebi ne olabilir yani onu anlayamadım
ne bileyim
🙄 ulaşıp ne yapacaksın¿
Merak ettim sadece
Nedense bana sadece merak etmişsin gibi gelmedi 🤔😑
Ne verdi sana para mı
Tabi ki hayır bunu nerden çıkardın şimdi?
Resimden anlayamadım ilk aklıma o geldi neden teşekkür ediyorsun
Başka bir konuda yardım etti o yüzden teşekkür ettim parayla alakası yok yani
Yanlış anlaşılma için özür dilerim
Sorun değil
Ya galiba seninle tanısmak isityorum ne dersin
Görüşmek istememesine rağmen ısrarcı olman hoş olmamış bence
Görüşmek istemediğini nerden anladınız ki herkes aynı şeyi söylüyor bir ben mi anlamıyorum acaba
O gitti bu arada.
Tanıyor muydun onu
Evet tanışıyoruz.
Sadıkmış
Hesabını mı silmiş yani yoksa instagramdaki gibi dondurmuş mu oluyor?
Hesabını dondurmuş, muhtemelen girmezse 14 gün içinde kapatılır.
Umarım girer 😔
Olay ne burada diyaloğun konusu ne?
Size ne iyilik yaptı acaba
okurken fenalık geldi konuşmayı
Adam belli ki konuşmak istemiyor ne bu gurursuz tavırlar
Bunun gurursuzlukla ne alası var ya?
Konuşmak istemediğini ilkinde belli ettiği halde ikinci kez instagramını istemen gurursuzluktan başka bir şey değil
Ben hiç o şekilde düşünmedim nezaket olarak öyle söylemiş olabilir sonuçta
Ayıp etmissin
Anlamadım ne konuda ayıp etmişim ki?
Karşılık vermedi diye merak etmeminde bir anlamı yok o zaman
selam tanışalım
Bu kim
Kim bu nonni
Midem bulanıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar