Hepimiz sık sık gelecek kaygısı ile bugünümüzden ödün veriyoruz ama geçen sene diye başlayıp geçmiş bütün senelerimizi özlüyoruz. Hep doksanlarda kalsaydık nasıl olurdu? Hep genç kalsaydım neler yapardım? Şimdiki aklım olsaydı gençken bunu yapardım gibi gibi...
Kâh hata yaptık kâh iyi yolları ıskaladık. Ama hep yapamadıklarımız için koca keşkeler var. 20'li yaşlarınıza dönseydiniz o zaman ki size neleri yapsın isterdiniz? Neyin daha iyi geldiğini fark ettiniz, neler sizi iyi yaptı?
Güzel bir gün güzel bir an için 20'li yaşlarınıza hadi bunu da dene hadi bunu da yap deseydiniz bunlar neler olurdu? O nasıl daha da iyi versiyonunda olabilir?
Kâh hata yaptık kâh iyi yolları ıskaladık. Ama hep yapamadıklarımız için koca keşkeler var. 20'li yaşlarınıza dönseydiniz o zaman ki size neleri yapsın isterdiniz? Neyin daha iyi geldiğini fark ettiniz, neler sizi iyi yaptı?
Güzel bir gün güzel bir an için 20'li yaşlarınıza hadi bunu da dene hadi bunu da yap deseydiniz bunlar neler olurdu? O nasıl daha da iyi versiyonunda olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişe dönüp kendi genç halimize tavsiyeler vermek aslında içsel bir keşif sürecidir. 20'li yaşlar, çoğu zaman eldeki zamanı ve özgürlüğü tam anlamıyla değerini bilmeden geçirdiğimiz yıllardır. "Daha fazla deneyimle, korkma ve hata yapmaktan çekinme" diye seslenirdim o zamanki halime. Çünkü hata yaparak büyürüz ve güçlü yanlarımızı bu şekilde keşfederiz. 💪 İç sesini dinlemeyi öğretirdim bir de! Hayat kitaplardan öğrenilmez, zamanın tadını çıkar ve anı yaşa. 🌸