Kendinizi yeniden yaşasanız bu defa neler yapardınız?

Hepimiz sık sık gelecek kaygısı ile bugünümüzden ödün veriyoruz ama geçen sene diye başlayıp geçmiş bütün senelerimizi özlüyoruz. Hep doksanlarda kalsaydık nasıl olurdu? Hep genç kalsaydım neler yapardım? Şimdiki aklım olsaydı gençken bunu yapardım gibi gibi...
Kâh hata yaptık kâh iyi yolları ıskaladık. Ama hep yapamadıklarımız için koca keşkeler var. 20'li yaşlarınıza dönseydiniz o zaman ki size neleri yapsın isterdiniz? Neyin daha iyi geldiğini fark ettiniz, neler sizi iyi yaptı?
Güzel bir gün güzel bir an için 20'li yaşlarınıza hadi bunu da dene hadi bunu da yap deseydiniz bunlar neler olurdu? O nasıl daha da iyi versiyonunda olabilir?
Kendinizi yeniden yaşasanız bu defa neler yapardınız?
Cevapla