Sevgilim beni yemeğe çıkarıp bana ödetti. Yaptığı saçma değil mi?

Selam arkadaşlar 2-3 aylık bir sevgilim var ben hiç paranın lafını yapan biri değilim bir erkeğin de asla parasını yemem bir kaç gün önce erkek arkadaşım beni yemeğe çıkaracağını söyleyerek aldı beni, yemek yedik kasaya geçtiğimiz de hesap birlikte mi ödenecek denildiğinde sesini çıkarmayıp kendi hesabımı ödememi bekledi tabiki ödemek zorunda değil ama yaptığı sizce de saçma değil mi

Sevgilim beni yemeğe çıkarıp bana ödetti. Yaptığı saçma değil mi?
Cevapla