Güncellemeler
+1 yıl
Yan masanın
Yok artık yani tamam kendi masanın hesabını belki ödeyebilirsin buna kimse bir şey demez de yan masanın hesabını ödeyecek kadar da gerçekten öyle bir enayi kaldı mı yani sırf senin gözüne gireceğim diye başkalarının gözünde enayi olmak ne kadar doğru bir hareket kusura bakma da bu doğru bir adam olmaması lazım senin hayatında yaptığı tek şey hava atmak
Cevap
1Cevap
Yan masanın mı?
anlamış değilim
Oha ne mantık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?