Her insan acı çeker herkesin acıyı çekiş şekli farklıdır sen Kendi acını nasıl tabir edersin neye benzetiyorsun?

Benim dikkatimi şeker portakalı kitabında geçen o muazzam sözler ; acı çekmek ne demekmiş şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana kadar dayak yemek değildi. ayaktaki cam kesiğine dikiş arttırmak değildi. Asıl acı kalbi baştan aşağı sancılara boğan , insana sırrını kimseye anlatmadan ölmeyi arzulatan Bir şeydi. kollari başı hep dermansız bırakan , yastıkta diğer tarafa dönme isteğini bile söndüren bir şey...

Her insan acı çeker herkesin acıyı çekiş şekli farklıdır sen Kendi acını nasıl tabir edersin neye benzetiyorsun?
Her insan acı çeker herkesin acıyı çekiş şekli farklıdır sen Kendi acını nasıl tabir edersin neye benzetiyorsun?
Cevapla