Kız sürekli hesabı bana ödetiyor, buluşmayı iptal mi etmeliyim?

Kızla beraberken içimi açıyor güzel yüzü gülüşleri neşesi tam benlik, ama tek bir sorunu var alman usulü yapalım dediğim zaman surat asıyor, dün çok eğlendik yemeği sineması herşeyi ben ödedim. Markete girdik orada kartımdan çekim olmadı kendi ödedi hadi yine yırttın diye güldü. Bugün de çagırıyor gittiğim zaman param ayrı ödeyelim mi demekten çekiniyorum bir ton surat tatsızlık olmaması için sizce buluşmayı iptal mi etmeli miyim

Kız sürekli hesabı bana ödetiyor, buluşmayı iptal mi etmeliyim?
Cevapla