Kadınların yakışıklı erkek istemesi erkeklere haksızlık değil midir?

Şimdi erkekler de güzel kadın istiyor ama diye tepki vermeyin arkadaşlar. Erkeklerin kadınlarda aradığı güzellik eşiği daha düşük. Bir erkeğin bir kadına güzel diyebilmesi için gözü rahatsız edecek kadar itici olmaması fazla şişman olmaması yeterli oluyor.

Kızların yakışıklı erkek algısı ise çok daha yüksek. Yakışıklı erkek denince çoğu kişinin aklına en az 180 boyunda kaslı ve çok iyi yüz hatlarına sahip adam tipi geliyor. Güzel kadın kavramına göre yakışıklı erkek kavramı çok daha üst seviye kalıyor yani.

Kısacası güzel kadının eşiti eli yüzü düzgün erkek olurken yakışıklı erkek kavramının eşiti de çok güzel kadın oluyor. O yüzden ben yakışıklı erkek beklentisinin kızımız eğer çok güzel kadın kategorisinde değilse aşırılık olduğunu düşünüyorum.

Kadınların yakışıklı erkek istemesi erkeklere haksızlık değil midir?
Cevapla