Bir kadının evliyken / sevgiliyken erkek arkadaşları olabilir mi?

Ne diyorsunuz bu duruma? Ben bir erkek olarak kabul edemiyorum bu durumu, çünkü prensiplerime aykırı. Kabul etmeye çalışssam da nişanlımın erkek arkadaşlarının sadece varoluşu beni rahatsiz ediyor. Arkadaşları iyi veya kötü olsun, bu durumu kabullenemiyorum. Ama kabullenmek istiyorum! Çok kararsızım, bende bi yanlışlık mı var bilemiyorum ama yoruldum. Lütfen bana birisi bir yardımda bulunsun, aydınlatsın. Gerçekten elimde değil
Ve bu nedenle sürekli tartışıyoruz, çocukların iyi çocuklar olduğunu bilsemde…
Bir kadının evliyken / sevgiliyken erkek arkadaşları olabilir mi?
Cevapla