Ne diyorsunuz bu duruma? Ben bir erkek olarak kabul edemiyorum bu durumu, çünkü prensiplerime aykırı. Kabul etmeye çalışssam da nişanlımın erkek arkadaşlarının sadece varoluşu beni rahatsiz ediyor. Arkadaşları iyi veya kötü olsun, bu durumu kabullenemiyorum. Ama kabullenmek istiyorum! Çok kararsızım, bende bi yanlışlık mı var bilemiyorum ama yoruldum. Lütfen bana birisi bir yardımda bulunsun, aydınlatsın. Gerçekten elimde değil
Ve bu nedenle sürekli tartışıyoruz, çocukların iyi çocuklar olduğunu bilsemde…
Ve bu nedenle sürekli tartışıyoruz, çocukların iyi çocuklar olduğunu bilsemde…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır olamaz
Olur tabi niye olmasın
Biz erkekler diğer erkeklere güvenmeyiz, bunları kadınlar bilir mi? Veya sevgilin rahatsız olduğunu belirtse, hayatından çıkarmaz mısın?
Bir kadın bunları duyunca ne hissediyor veya düşünüyor?
Arkadaşlarım her zaman vardı kabul etmese sevligi gider başka sevgili bulur sevgilim oldu istemiyor diye arkadaşları yarı yolda bırakmam
Nişanlımın dediği şeyleri söylüyorsun. Beni ilk başlarda zaten rahatsız ediyordu ve baya bi temizledi etrafını iki kişi hariç. Bende görmezden geldim ama bir gün gerçekten patladım ve kabullenemedim. Öyle bir noktaya geldikki, dedim seçimini yap, hayatında tek erkek arkadaşın dostun ben olurum ya da onlar olur dedim (nişanlıyız), sağdan sola tartıştık ortam gerildi ve yolun açık olsun dedi, böyle biriyle birlikte olamam dedi. Şimdi bende kendi içimde benim için onlardan nasıl vazgeçemiyor dedim ve içten içe sinirlendim ve sinirleniyorumda. Ama bu konuyu aşamıyorum. Ne diyorsun bu duruma? Bu fedakarlığı yapamaz mısın?
Onları senden önce tanıyor demek baya bir yılar geçmiş arkadaşlık kuralı şimdi bazı insanlar benim gibi diyeyim ki sevgili yaptım ve istemiyor onları bir erkek gelicek benim hayatımda her zaman var olan insanları dostlarımı kabul etmiyecek ne diye sevgili onlardan daha önemli olsun önemli olmak isterse kabul edecek istemese gidecek
Yani senin anlayacağın bir şey için arkadaşlarımi yarı yolda bırakmam
Bir şey dediğin hayatını birleştirdiğin kişi. O kişi 2-3 arkadaşından rahatsız oluyorsa bence onlardan vazgeçebilirsin. Arkadaşlarınla evlenmiyorsun, yuva kurmuyorsun. Sevdiğin insandan değerli mi sence gelip geçici bir arkadaşlık grubu? Erkeklerden bahsediyorum.
Ve sevgilililten de bahsetmiyorum, nişanlısın ve kararlı, bu başka bir seviye
Nişanlı olunca kadar biliyordun arkadaş var diye o zaman niye sevgili oldun Nişan yaptın sana uygun değil ise arkadaşi olması
Anlattım işte, görmezden geldim ama belli ediyordum ve söylüyordum erkekten arkadaş olmaz diye. Bir günde patladım işte, yeni bişey değil yani. İnsan olumlu düşünüyor ama bir gün durduk yere gerçekten zoruna gidip patlıyor..
İşin zor bu ilişki yürümez o zaman arkadaşı olmayan birini bulacan
Ne gibi bir sorun oluşturuyor sende
Bilmiyorum işte, prensiplerime aykırı. Onların varoluşu beni rahatsız ediyor. Nişanlıma güveniyorum, ama etrafindakilere güvenmiyorum. Ama iyi çocuklar, yinede kabullenemiyorum. Bilmiyorum anlatabildim mi. Karın ağrısı oluşturuyor.
Aslında bu durum kendine ifade edemedğin şeylerden kaynaklanıyor içten içe sinirlendirir öfkelendirir ama kafada farklı sebebler barındırır fark edilemeyen
Ne gibi? Aslında iyi çocuklar olsalarda, mesela yılda bir görüşüyorlar veya grupta yazışıyorlar, her hangi bir erkeğin sevgilimle yazışması veya oturması beni rahatsız ediyor. Yani kim olduğu farketmeksizin, bir erkekle oturuyor konuşuyor ve bu beni sinirlendiriyor karın ağrısı oluşturuyor. Bir yandanda ne kadar iyi çocuk olursa olsun, bir kere olsun yan gözle bakmıştır diye diye düşünüyorum. Çünkü erkeğiz! Doğamızda bazı şeyler var. Sen rahatsız olmuyor musun?
Elbette oluyorum ama bu öfke kadar farklı şeylerfe barındırıyor biraz
Açıklar mısın? Öyle bir noktaya geldik ki, ayrılmak üzereyiz sanki. Ama böyle saçma bir konudan ayrılmaya değer değil. Bu konuyu çözmek istiyorum, kendisi çok kararlı, beni kıskanç falan zannediyor anlam veremiyor. Halbuki öyle bir şey yok. Sen bu durumu nasıl aşardın? Veya aştın mı? Yardımcı olursan sevinirim
Yaşadım evet ama işin zor
Evet zor ve napacagimi bilmiyorum, artık hatayı kendimde arıyorum. Halbuki haklı olan aslında benim, ama kadınlar işte…
İkinizdede hata varda işte kendini alıştırman gerekiyor geniş ol demiyorum ama geniş olcak mış gibi alıştrmanmlazım olsun istiyorsan
Yok geniş biri değilim zaten bunu kendiside biliyor, zaten geçmişte baya bi temizlik yaptırdım ona erkek konusunda ilişkinin en başında. İki kişi hariç, onlardan kopamıyor ayıp olur diye falan filan işte. Evet benim haksız olduğum konular var, ama onun da var. Sorun şu ki anlamıyor ve anlamak iştemiyor. Sende haklısın ne demek istediğini biliyorum. Zaten dediğinide yapıyorum ve denedim de, zaten bu yüzden evlilik noktasına geldik. Ama bir süre sonra gerçekten patlıyorsun. O genişliğe gelmiyeciğimi kendiside farkında. Ama işte.. yılda bir kere görüşüyor onlarla ama devamli grupta yazışıyorlar arada bir. İşim zor dediğin gibi, kabul etmek istiyor insan. Bişey olmaz iki kişiden, boş ver diyorsun içinden ama bir yandanda sinirleniyorsun
Kusura bakma içimi döktüm ama kimse bu durumu pek anlayamıyor
Senin hiç kız arkadaşların yoo mu
Vardı, nişandan sonra kendi isteğimle hepsini hayatımdan çıkardım. Sorun şu ki, nişanlım kıskanç değil o konuda ve hiç o tarz istekte bulunmadı.
Hocam siz evlenseniz bile uzun sürmez evliliğiniz ya da gidip psikolojik destek alacaksın, nişanlının mesleği ya da iş hayatı var mı bilmiyorum ama bunları da sıkıntı yaparsın sen ileride
Evet bankada memur, fakat hiç bir şekilde rahatsız olmuyorum. Şüphem bile yok. Sadece arkadaşlık çevresi sorunum, iş arkadaşı iş yerinde kalır sorun yok benim için.
insanların kalıcı arkadaş çevresini zaten ya iş arkadaşları oluşturur, ya okul arkadaşları oluşturur ya da çocukluk arkadaşları oluşturur, seni rahatsız eden hangi arkadaş çevresi onu anlayamadım
İş arkadaşları iş yerinde kalıyor, mecbur onlarla birliktesin ve çalışıyorsun, özellikle onun mesleğinde pek zamanı yok zaten arkadaşlıklara. Benim sosyal hayatındaki çevresi rahatsız ediyor, işten sonra konuşmalar buluşmalar. Onların varoluşu beni rahatsız ediyor. Ben başka bir erkeğe güvenmem.
Erkeklerin ya da kadınların olmadığı bir dünya yok hocam, olay erkek ya da kadına güvenmemek değil, hayatında ki kişiye güveneceksin ve bunun arkadaş çevresiylede alakası yok, alışveriş yaptığın bir mağazada bile biriyle tanışıp birşeyler yaşayabilirsin, ne yani telefonunu, sosyal medya hesaplarını sürekli kontrol altında mı tutacaksın
Hayır öyle biri değilim farkettiysen. İş yerindeki arkadaşlıklar sohbetler muhabbetler genelde iş yerinde kalıyor. Hayatındaki erkekleri temizlemişti zaten, 2 kişi hariç. Ve ben onlarin nişanlımın hayatında oluşundan rahatsız oluyorum. Elimde olan bir şey değil, karnıma ağrı geliyor ve sinirleniyorum. Bu tamamen o 2 arkadaşına yönelik. Yoksa mağazada biriyle konuşmuş garsonla konuşmuş bunları umursamıyorum. Hayatında iki tane erkeğin varoluşu beni sinir ediyor, iyi çocuklar olsalarda. Nişanlıma güveniyorum, erkeklere guvenmiyorum sorun bu.. ve bunu aşamıyorum
O 2 kişi demek ki nişanlının çok değer verdiği önemsediği kişiler ve sen hayatından herkesi çıkardın diye ondan da aynı şeyi bekleyemezsin bu bencillik oluyor biraz, bu sorunu nasıl çözersin biliyorum ama profesyonel birinden yardım al bence
Haklisin, zaten bunun farkindayim. Ama dedigim gibi insanin prensipleri boyle seylere izin veremiyor. Görmezden gelsende, icinde bir karin agrisi olusuyor ve bu sinire donusuyor..
Bence birbirinizi kırmadan üzmeden çözmen gerekiyor bunu ve en sağlıklı yol da dediğim gibi profesyonel uzman birisinden çift ve ilişki terapisi almak
Olamaz.
Bence de. Ama maalesef nişanlım çok kararlı ve kadınların düşünme şekli erkeklerden çok farklı. Bunu anlarmaya çalışssanda kabul etmiyorlar.