Arkadaşlar boşanmak istiyorum ne yapmalıyım asla anlaşamıyoruz çocuğumuz var?

Arkadaşlar 5 yıllık evliyim eşimle severek evlendik ancak aşık değildim ben ve giderek tartışmalarımız çoğalıyor çocuğumuz var ama yine de çok tartışıyoruz sürekli eleştirisel bir yapıda benim eşim çocuğa ne yedirecepşmden tutun da evin havlusu peçetesine kadar eleştirir mesela market alışverişine gideriz çocukla o çocuğu alır başka alemde ben tek yaparım dışarı çıkarız yüzüme bakmaz hep etrafta gözü kötü niyetle mi bilmiyorum belki de ben abartıyorum ancak cinsel ilişkimizde çok kötü 20 günde bir birlikte oluyoruz ve defalarca konuştum konuşunca da bişey değişmiyor kötü bir insan değil asla aileme bana destek hasta olunca vs ilgilenir ama ne siyasi ne huy olarak asla benzemiyoruz çok inatçı kadınlar erkeğin sözünü dinlemek zorunda kafasında ve ben aşırı sıkıldım çalışmıyorum evdeyim ve baskı beni iyice kötü ediyor bakın öyle içkisi kumar karı kız ayağı yok ancak mesela kaç gündür konuşmuyoruz bugün çıkarken dedim nereye diye işim var sana tek tek nereye gittiğimi mi söyleyeceğim dedi ilk defa sustum ve ben normalde bağıran Çağıran bir insanım artık tepki bile veremiyorum seviyor muyum yoksa gerçekten alışkanlık mı düşünmemdeki sebep onu da bilmiyorum eğer ayrılma kararı alırsam ailem destek çıkacaktır yani onların yanında kalırım muhtemelen ama bu kadar kolay mı veya ne yapmam gerekiyor başından geçen veya yorum yapmak isteyen arkadaşlarım lütfen dürüst şekilde cevaplayın lütfen önerilerinizi bekliyorum

Arkadaşlar boşanmak istiyorum ne yapmalıyım asla anlaşamıyoruz çocuğumuz var?
Cevapla