Boşanmak istiyorum ama çocuk var, ne yapmalıyım?

2 yaşında. İşim gereği ayın 10 günü tek evdeyim. Onda da yabancı gibiyim zaten. Eşim soğumadı benden ama ben buz gibiyim. Aynı odada bile yatmıyorum. Çocuk için devam ediyorum. Sizce bu böyle geçmez boşanayım mı, yoksa zaten 10 gün evdeyim, çocuğumla zaman geçirerek mi doldurmaya çalışayım zamanı. Ne yapayım şimdi.
Boşanmak istiyorum ama çocuk var, ne yapmalıyım?
Cevapla