Arkadaşlar günaydınnnnn
Size şimdi bir soru soracağım ama nolur güzel cevap verin..
Biz eşim ile severek evlendik 4 yıllık sevgililikten sonra. Ama evlendikten sonra çocuk istedik hemen olmadı ilk iliskimizde falan baya zorlandık ikimizin de ilk tecrubesiydi. Ama eşim fazla bu konuya önem vermiyor cinselliğe yani. Ve çocuk istediğimiz için de bu konuları ve daha bir sürü konuları düşünmem gerekti , çocuk olunca her şey düzelir mi vs düşünüyorum. Şimdi bana boşan diyorlar çocuğumuz yok olmuyor ondan dolayı. Konu şu bosansam da ya başkasıyla evlenemeyip çocuğumuz olmazsa bn sevdiğim adamdan boşanmış olucagim. Yani yine mutsuz olucak ama şimdide mutlu dglm sadece çok bağlanmışım alışkanlık olmuş.. sizce napmaliyim?
Size şimdi bir soru soracağım ama nolur güzel cevap verin..
Biz eşim ile severek evlendik 4 yıllık sevgililikten sonra. Ama evlendikten sonra çocuk istedik hemen olmadı ilk iliskimizde falan baya zorlandık ikimizin de ilk tecrubesiydi. Ama eşim fazla bu konuya önem vermiyor cinselliğe yani. Ve çocuk istediğimiz için de bu konuları ve daha bir sürü konuları düşünmem gerekti , çocuk olunca her şey düzelir mi vs düşünüyorum. Şimdi bana boşan diyorlar çocuğumuz yok olmuyor ondan dolayı. Konu şu bosansam da ya başkasıyla evlenemeyip çocuğumuz olmazsa bn sevdiğim adamdan boşanmış olucagim. Yani yine mutsuz olucak ama şimdide mutlu dglm sadece çok bağlanmışım alışkanlık olmuş.. sizce napmaliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer