Çocuğumuz olmadığı için herkes boşan diyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar günaydınnnnn
Size şimdi bir soru soracağım ama nolur güzel cevap verin..
Biz eşim ile severek evlendik 4 yıllık sevgililikten sonra. Ama evlendikten sonra çocuk istedik hemen olmadı ilk iliskimizde falan baya zorlandık ikimizin de ilk tecrubesiydi. Ama eşim fazla bu konuya önem vermiyor cinselliğe yani. Ve çocuk istediğimiz için de bu konuları ve daha bir sürü konuları düşünmem gerekti , çocuk olunca her şey düzelir mi vs düşünüyorum. Şimdi bana boşan diyorlar çocuğumuz yok olmuyor ondan dolayı. Konu şu bosansam da ya başkasıyla evlenemeyip çocuğumuz olmazsa bn sevdiğim adamdan boşanmış olucagim. Yani yine mutsuz olucak ama şimdide mutlu dglm sadece çok bağlanmışım alışkanlık olmuş.. sizce napmaliyim?
Çocuğumuz olmadığı için herkes boşan diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla