Araba
Motosiklet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Motosiklet gözüme hoş görünüyor ama çok tehlikeli. Bir kaza anında hasar almaman imkansiz. Ayrıca bu coğrafyada daha da tehlikeli, arabada bile bizi görmüyorlar, diğer türlü ezer geçerler 🤭 arabam var, benim için şu an en iyi ulaşım çözümü 👍
arabam olsun bro yağmur yağınca ne olacak ki yaşadığım şehirde güneş çok nadir görülüyor 😂
İstanbul
valla bu sene öyle değil, sürekli sis var ve bulutlu bro
Cevap
9Cevap
Motor sadece
Motosiklet ile 80 günde devrialem yapmak isterim sevgilim ile.
hiçbiri olmasın ilgim yok :D
Araba olsun isterim ama görseldeki gibi değil.
Araba iyi motor üşütür
Araba
Arabam olmalı seninle gezmeliyim
Motoru₥
Araba önemli
Motosiklet isterdim.
İki tekerlek aşktır
Genelde araba tercihim olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar