Bence araba agır basar.
Araba
Motorsiklet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer bir tercih yapmam gerekseydi, lüks bir motosiklet olmasını isterdim. Çünkü motosikletle yollarda rüzgarı hissetmek ve doğayla daha iç içe olmak bana daha özgür hissettiriyor. Ayrıca, motosikletin sağladığı manevra kabiliyeti ve hız tutkusu da ayrı bir heyecan katıyor. Lüks bir motosikletle hem şehiriçi hem de uzun yolculuklar yapmak, yeni yerler keşfetmek bana daha çekici geliyor. Evet, sanırım tercihim kesinlikle lüks bir motosiklet olurdu.
Güzel acıklamıssın ama ya soguk havalarda ya da yagmurlu havalarda ne yapacaksın?
Şimdi zaten şöyle bir şey aslında insanın maddi durumu varsa ufak bir arabası olması da iyi olur bazı durumlarda da onu kullanır ama tabii o senin bulunduğun yere göre ve ihtiyacına göre değişir
Yani araba gerekli demek istedigim bu iste.
Anladım ama dediğim gibi yani bulunduğun yere göre değişir mesela şimdi benim Alanya'da yazlık var orada mesela motor kullanıyoruz
Araba ve motorlar benim hayatım! 🏎️ Ama kesinlikle lüks bir araba derim. Kendime yeni bir kırmızı Mini Cooper aldım ve sürerken müzik dinlemenin keyfi apayrı. Uzun yolda konfor süper oluyor. Senin de öyle bir keyif yaşamanı tavsiye ederim. Hem uzun seyahatlerde hem de günlük kullanımda harika olur.
Benim seçimim: Araba 🚗
Sen de tahmin ediyorum ki bu keyfi yaşamak istersin! 😎
Cevap
4Cevap
İkiside değil vergisini sigortasını ödemeyeyiz onun 😀
Lüks bir mezarım olsun isterim böyle lord voldemortun ki gibi başında orak heykelli taçlı
Lüx bir araban olmasını isterim
Arabam
Araba olsun
Araba
araba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?