En güzel yaşlarımdayım ama karşı cinsten kimse beni sevmiyor. Neden olabilir?

23 yaşındayım aşırı güzel değilim ama tatlı hoş bi kızım bence. Yine de çevremde beni seven ilgi duyan bi erkeğe rastlamıyorum. Önce kendini sevmeyi öğren diyecekler olursa zaten kendimi seviyorum öyle burnu havada değilim. Arkadaşlarımın konuştuğu birden fazla kişiler olurken ya da onlar ilgi görürken benim tek bir kişiyle bile konuşmuyor olmam canımı sıkıyor. Benim mesaj attığım da oldu ama uyuşmadığımızı anlayınca sohbeti kesiyorum sonra pişman oluyorum saçma biri olsa bile keşke devam etseydim diyorum öyle bi sevilme ihtiyacı oluyor sürekli. Bunu nasıl aşabilirim nerde hata yapıyor olabilirim?

En güzel yaşlarımdayım ama karşı cinsten kimse beni sevmiyor. Neden olabilir?
Cevapla