Ben 31 yaşındayım, eşim 55 ve EYT ile emekli oldu. Yaşlı geldiği için soğumakta haksız mıyım?

Ben 31 yaşındayım, eşim 55 ve eyt ile emekli oldu ! Ama çalışmaya devam ediyor, emekli olduğundan beri bana yaşlı geliyor sanki 🥺🥺
Ben 31 yaşındayım, eşim 55 ve EYT ile emekli oldu. Yaşlı geldiği için soğumakta haksız mıyım?
Cevapla