Çok teşekkür ederim @вуηαяcσѕ @Bgyontar @Esra_bayram
Sosyal medyada ilişkileri hakkında gereğinden fazla paylaşım yapan çiftlerin mutsuz olduğuna inanıyor musunuz?
Çok teşekkür ederim @вуηαяcσѕ @Bgyontar @Esra_bayram

Ben inanıyorum açıkçası yani zaten mantıksız geliyor paylaşım yapılması, Şahsen aşk hayatımı kendime saklamayı tercih ediyorum.
#GeceMuhafızı
18 Mayıs, 2023 Perşembe 19.50
Mutlu olmuş olsalar zaten başkalarının beğenisi yorumu veya ne düşündüğü nü onemsemezler sosyal medya da gösteriş başka bir şey yapmiyolar öyle tatmin olmaya çalışıyorlar
Evet, kesinlikle mutsuzlar…
Belirli şeyleri ortadan kaldırma ve bir tür gizleme yöntemidir bu! Ha mantıklı mı? Değil…
Heralde içinde buldukları koşullardan olsa gerek. Ben böyle bir şey yapar mıyım? Kesinlikle yapmam, katlanmam yani. Gerek yok…
Sosyal medya kullanmıyorum. Ama şöyle söyleyebilirim sanırım. İnsan yaptığı her işten verimlilik almak ister. Zamanla yapılan işin kaygısı verimliliğin önüne geçtiği anda. Sürdürülen verimlilik değil, kaydının devamıdır.
evet tabii herkesin sorunlari var belli basli
her sey sosyal medyaya yanstildigi gibi degil
Cevap
32Cevap
insanların paylaşımlarının nedeni yardım isteme de olabilir
mutluluk paylaşmak üzerine de olabilir
eğer 1. neden ise mutsuz oldukları aşikar
ama 2. neden ise tam tersi mutlulardır ve mutlulukları taşıyordur
insanlar sevdikleri insanlarla fotograf cekılmeyi severler ve paylaşırlar mutlu olduklarını göstermek için cokta atsalar farketmez yani
Evet hiç samimi gelmiyoar
Ben olsam özelimi mokunu çıkaracak kadar paylaşmam
Etraf kenafir gözlülerle dolu😄
bence ne yapıyorlarsa aynısını yaşıyorlar hatta sadece bize bir kısmını gösteriyorlar
Bence çok belirleyici bir etken değil ama ben hayatımı özel olarak yaşamayı tercih ederim
Bir şey ne kadar çok kanıtlanmaya çalışılıyorsa durum kendi içinde o kadar vahimdir..
İnsan sevdiğini paylaşır ama aşırı derecede ilerlemek gösterişe girer bu doğru değil
Çekemeyip eleştiri veya yorumu abartanlar kadar değiller bence
Bazen yalanda olsa çiftler güzel görünmek zorunda kalıyor sosyal medya da!!
Bu olabilir de, olmayabilir de. Ben özellikle sürekli olarak bir şey paylaşmam ama sevdiğim zaman da bunu bütün dünya'ya haykırmak, göstermek isterim.
tabikide hayır insanlar paylaşım yaparak sevgisi çoğalır onlar insanlara nasıl mutlu olduklarını gösteriyorlar aslında
insanlar istedigi kadar paylaşabilir mutlu olduklarını mutsuz olduklarını ama ilişki de mutlularki paylaşım yapıyorlar
evet çünkü onların artık ilişki değerleri artık sadece beraber olup fotograf cekmeye başlamış aralarında aslında bir sevgi kalmamış
İlişki afişe edilecek bir şey değil. Özel hayat dediğimiz kavram adı üstünde özeldir. Ben afişe edilmesini bilemsma buluyorum bana ters geliyor.
Olabilir de olmaya bilir de gözümle görmediğim bire bir yaşadıklarını gerçek hayatta tanık olmadığım sürece hiç birşeye inanmam
Sadece mutsuzluk değil, kıskançlığın savunma mekanizması, narsistlik, gösteriş merakı... çıkar daha başka nedenler de, ilk aklıma gelen bunlar.
Bunun kanısına uzaktan varmam imkasız..
Fazla gösteriş yapmaya çalışan bşeyler saklamaya çalışıyordur
Mahrem denen bir şey var eşinle mutlulugunuda mutsuzlugunuda sosyal medyada paylasmayacaksin.
Bence insan sevdiğini paylaşmaya kıyamaz ya. Bana özel geliyor. Bence paylaşılmamalı.
Fakir edebiyatı bu, neden mutsuz olsunlar ki gayet de mutlular ki paylaşım yapiyorlar
Aşırı derecede , umarım ilerde tek bir paylaşım bile yapma isteği duymam
Şov yapıyorlar ama o kadar mutlu olduklarını sanmıyorum
Mutlu insan mutluluğunu yaşar paylaşmaya vakti olmaz
Buna karar vermek zor çünkü reelde ne yaşadıklarını tam olarak bilemiyoruz.
mutsuz olan bir insan atmazmı fotograf neden atsın ilişkilerine güveniyorlarki herkese duyuruyorlar
herkes istedigini atabilir mutsuz olsalar paylaşmazlar bence hayatlarında değer verilen kişiler paylaşılır genelde
tabikide mutsuzlardır her paylaşımda kavga ediyorlardır bile onalra az paylaşım yapmalarını burdan söylüyorum ilişkinize zarar
bence dışarıya göstermelık ilişki olduklarını düşünüyorum kesinlikle ilişkilerinde sürekli kavga oluyordur
İnanmıyorum çünkü oradaki hiçbir şey gerçekçi olmuyor, film sahnesi gibi de düşünebilirsiniz bunu, oyuncular güzel performans sergiler kamera karşında ama kamera arkasında olanları kimse bilemez mesela
Hiç sanmıyorum tam aksine yabancıların sosyal medyalarına bakın bir çok mutlular sarmaş dolaşlar. Birde öyle bi uyum yakalamışlarki milyonlara ulaşan reels üretiyorlar bence toplum ile alakalı bu konu benim görüşüm
ilişki iki kişi arasında olur ama bunu abartmanın bir luzümü yok olan var olmayan var bence onlarda mutsuz olduklarında anılarımız vardı diyip atıyorlardır
hergün yüzlerde paylaşıım yapılırmı ne bu sevginiz hiçmi bitimiyor bana göre göründügü gibi değil o ilişki kurmaca
çok fazla yapınca deliriyorum tamam ilişkiniz var seviyorsunz birbirinizi bana abartı geliyor biraz
bir ilişkide o fotograf atılıyorsa demekki kesin bir kavga sonucu erkek özür dilemek için atıyordur
Gösterişle yaşanan ilişkiler çok samimiyetsiz.
İlla vardır tabi ama o kadar değil
Neden mutsuz olsunlar ki.
Olabilir gibi
Bilemiyorum bu onları ilgilendiriyor
soru tam olmamış dostum?
ya niye mutsuz olsunlar ?
insanlar günümüzde her anını internetten paylaşıyor bunun neresi mutsuzluk olsun ?
Göze sokanı sevmiyorum
mutlularki paylaşıyorlar mutsuz olanlar dertli paylaşım yapar ilişkileri gayet iyidir bence
bir kaçı hariç diğerlerinde durum aynı o yüzdden fazla değilde boş olmadığı sürece sorun yok.
Samimiyetsiz geliyor bana
Bana samimi gelmiyorlar.
Bir de buz dağının görünmeyen kısmı var
Yapsınlar mutluluk paylaşmak güzel bir şey
Evet mantıksız geliyor
Olabilir de olmayabilir de.
Evet, mutluymuş pozu ile elaleme gönderme sadece.
Saçma bence çok ayrıntı
Evet çünkü sanal gerçeği örter
Evet
Evet
Evet ama onları eleştirenler daha mutsuz
Evet
İnanıyorum
Hayır
Evet olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?