İYİ MESLEĞİ OLANLAR kadında mesleğe ço k dikkat ediyor mu detaya bakmadan görüş paylaşmayın lütfen?

İyi meslek dediğim en aşağı mühendis işte. Ben zeki denilen bir kızdım ama üniversite sınavında ilk sene hiçbir yeri kazanamadım sayısalcıydım.. Aynı sırada okuduğum arkadaşlarım mühendislik, hemşirelik, öğretmenlik.. kazandı. İkinci seneye kaldım eşit ağırlıktan girmeye karar verdim bu sene öğretmenlik için ve puanlarıma göre öğretmenlik tutmayacak siyaset gibi bölümler gelecek gibi. Aşırı canım yanıyor ama elimden bu kadar geliyor. Bana bakmazlar diye düşünürken sayısalda derece yapmış tıp için hazırlanan birisiyle uzun bir ilişkim oldu. Ondan hariç çok zeki çocuklar hala peşimde ve beni çok sevdikleri için bir mesleğin olsun iki yıllıkta olsa diyor. Beni ego olarak algılamayın ama erkekler çok beğenir hangi erkek ile tanıştıysam teklif etti bana. Red etsem bile peşimi bırakmadılar. Annem de çok güzel kadınmış ilkokul mezunu doktorlar savcılar mühendisler çok istemiş annemi de ama annem tamamen meslek avcısı biraz şey bir kadın. Ben öyle birisi asla değilim ama öyleymişim gibi canım sıkılıyor. Annem amaçları takılmak sadece evlenirken sana bakmazlar diyor kırılıyorum. Erkekler mesleğe çok dikkat eder mi arkadaşlar mühendisler özellikle? Benim gibi bir kıza bakmazlar mı? Bir tek güzelliğim ile kazanacak gibi duruyorum ama güzellikte yetmiyor mühendislik okuyan arkadaşlarım dengi istiyor.

İYİ MESLEĞİ OLANLAR kadında mesleğe ço k dikkat ediyor mu detaya bakmadan görüş paylaşmayın lütfen?
Cevapla