Sevgilim benden 7 yaş büyük herkes sen buna nasıl baktın işte çok çirkin daha iyilerine layıksın diyor kel vs olduğu için artık?

Artık gercekten yoruldum nasıl mücadele edicem kendimi sorgulamaya basladim

Sevgilim benden 7 yaş büyük herkes sen buna nasıl baktın işte çok çirkin daha iyilerine layıksın diyor kel vs olduğu için artık?
Cevapla